همشهری آنلاین: دور رفت مرحله نخست لیگ برتر والیبال با انجام چهار بازی آغاز شد و تیم‌های خاتم، بانک سرمایه، پیکان و شهرداری تبریز و پیکان بر حریفان خود غلبه کردند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نخست پلی‌آف سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه (18 بهمن) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین و تبریز پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم سایپاي تهران در خانه والیبال تهران میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد که نتیجه‌ای به دور از انتظار بود. سایپا با 16 برد و 47 امتیاز و کسب رتبه دوم جدول راهی مرحله پلی‌آف شده بود و تیم خاتم اردکان با 11 برد، 30 امتیاز و کسب جایگاه هفتم، حریف نارنجی‌پوشان شد.

شاگردان عباسعلی میرحسینی در تیم خاتم که در سه ست متوالی و با امتیازهای 27 بر 25 و 25 بر 18 و 25 بر 17 میزبان خود را شکست دادند، در صورت پیروزی در مسابقه دوم کهدر چهارشنبه 25 بهمن ماه در اردکان برگزار می‌شود، به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

تیم های بانک سرمایه و هاوش گنبد در دومین مسابقه شهر تهران در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند.

بانک سرمایه که در دور مقدماتی 19 برد و 57 امتیاز به دست آورد و به عنوان صدرنشین دور مقدماتی راهی مرحله پلی‌آف شد، در دیدار با هاوش گنبد به بیستمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت. گنبدی‌ها نیز هفدهمین ناکامی خود را در لیگ برتر امسال تجربه کردند.

تیم‌های شهرداری تبریز و کاله مازندران روز چهارشنبه در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عادل بناکار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام مهمی برای حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی برداشته باشند.

کاله مازندران در ست دوم 25 بر 22 مقابل میزبان خود به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری تبریز شد تا تنها امیدش کسب پیروزی در آمل برای جبران این نتیجه باشد.

تیم‌های شهرداری ورامین و پیکان تهران در آخرین مسابقه دور رفت در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد.

 

کد خبر 397873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha