گروه حوادث: پزشک سالخورده که با دادن آگهی در روزنامه‌ها به‌دنبال خدمتکاری برای انجام کارهای خانه‌اش می‌گشت، در دام زن خدمتکاری افتاد که قصد داشت با قتل صاحبخانه، اموال او را به سرقت ببرد

زن جوان در مقابل قاضی رضوانفر - دادیار شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت- نشسته بود و یک بند گریه می‌کرد.  او متهم بود که  قصد داشت در جریان نقشه‌ای بسیار خشن، دست به سرقت میلیونی از خانه یک پزشک سالخورده بزند.

کارآگاهان‌ پلیس ظهر جمعه گذشته، زمانی در جریان سرقت خشن این زن قرار گرفتند که پزشک سالخورده‌ای، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از آنها کمک خواست.
وقتی مأموران کلانتری 125 در محل سرقت حاضر شدند، پزشک سالخورده به مأموران گفت: چند روز قبل برای استخدام خدمتکار زنی در روزنامه آگهی دادم.

صبح امروز زن خدمتکاری که با دیدن آگهی تماس گرفته بود برای انجام کارها به خانه‌ام آمد. در حالی که اومشغول تمیزکردن آشپزخانه و شستن ظرف‌ها بود، مشغول کتاب خواندن شدم اما یکباره احساس کردم که او از پشت طنابی را به دور گردنم انداخته و فشار می‌دهد.وی  ادامه داد: وحشت کرده بودم، زن خدمتکار آنقدر طناب را فشار داد که از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم او دست و پاهایم را با طناب بسته است، کشان کشان خود را به تلفن رسانده و با هر زحمتی بود با پلیس تماس گرفتم و پس از آن با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم.

سارق کره و پنیری

در حالی که مرد شاکی مدعی بود زن خدمتکار چهار و نیم میلیون تومان پول نقد وی را سرقت کرده است، بررسی‌ها نشان می‌داد این سارق علاوه بر  پول‌های نقد حتی به گوشت، مرغ، ماهی و لبنیات داخل یخچال هم رحم نکرده و آنها را نیز با خود برده است.به این ترتیب با دستور قاضی رضوانفر، کارآگاهان به ردیابی تلفنی که زن خدمتکار با آن تماس گرفته بود پرداخته و یک ساعت بعد ا ین زن را در خانه‌اش در مرکز تهران به دام انداختند.

طنابی برای اجرای یک نقشه

متهم روز گذشته وقتی که به اتهام شروع به قتل و سرقت در مقابل قاضی رضوانفر قرار گرفت با گریه گفت: یک ماه قبل، فرزندی به دنیا آوردم اما مشکلات مالی آنقدر به من و شوهرم فشار آورد که تصمیم گرفتم با کارکردن در خانه دیگران پولی به دست بیاورم.

روزحادثه وقتی وارد خانه شاکی شدم با مشاهده وضعیت زندگی صاحبخانه، وسوسه سرقت به جانم افتاد. قاضی رضوانفرروزگذشته با اعلام این خبر گفت: ادعاهای این زن درحالی است که شواهد نشان می‌دهد وی طنابی را که به دور گردن صاحبخانه انداخته، ازخانه خود آورده که این مسئله بیانگر آن است که سرقت با نقشه قبلی بوده است، به این دلیل با صدور دستور بازداشت همسر این زن، تحقیقات ویژه‌ای درباره اینکه آیا سرقت‌های مشابهی نیز صورت گرفته  در حال انجام  است.

هشدار

قاضی رضوانفرازشهروندان خواست برای جلوگیری ازافتادن در دام سرقت‌های مشابه، از طریق شرکت‌های معتبر و دارای شماره ثبت،  اقدام به استخدام خدمتکار کنند تا جان ومالشان به خطرنیفتد.

کد خبر 41574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز