سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

آزاده مختاری: میهمان نا اهل وقتی با دعوت مرد صاحبخانه تصمیم گرفت شب را در خانه آنها بماند نقشه شومی به ذهنش رسید.

 او که قصد سرقت از خانه دوستش را داشت زمانی‌که تنها مانع اجرای نقشه  را دختربچه خانواده دید دست به جنایتی مخوف زد.

« نمی‌دانم چگونه مرتکب این جنایت شدم، آن شب میهمان دوستم بودم که وسوسه سرقت مثل خوره به جانم افتاد. همه اعضای خانواده به خاطر قرص‌های خواب‌آوری که در غذا ریخته بودم خوابیده بودند به‌جز دختر کوچک دوستم.

او آنقدر بی‌تابی می‌کرد که یک دفعه کنترلم را از دست دادم و  او را کشتم.»

مرد جوان مقابل افسر کلانتری 150 تهرانسر نشسته بود و در حالی که بغض گلویش را می‌فشرد همه ماجرای آن شب لعنتی را مو به مو برای وی بازگو می‌کرد.

او که پس از قتل دختر کوچک دوستش دچار عذاب وجدان شدیدی شده بود، عصر دوشنبه گذشته با پای خودش به کلانتری آمده بود تا به کابوسی که هر لحظه جلوی چشمانش بود پایان دهد.
« شب حادثه  من و شریکم که از دوستان قدیمی‌ بودیم تا دیر وقت در کارگاهمان کار می‌کردیم.

پس از پایان کار او که احمد نام داشت به خاطر طولانی بودن مسیر خانه‌ام از من دعوت کرد آن شب را مهمان آنها باشم، من هم قبول کردم.

شب  وقتی به خانه احمد رفتم با دیدن طلاهایی که در دستان همسرش بود وسوسه سرقت مثل خوره به جانم افتاد.

برای همین وقتی حرف خرید شام به میان کشیده شد، ناگهان نقشه‌ای شوم به ذهنم رسید، با گفتن این جمله که امشب همگی شما میهمان من هستید به سرعت از خانه خارج شدم پس از خرید چند پیتزا، مقداری قرص خواب‌آور خریداری کرده و  روی آنها ریختم.

 با خوردن شام تمام اعضای خانواده بیهوش شدند و من شروع به سرقت کردم. اما در همین هنگام دختر کوچک دوستم که در اثر مصرف قرص‌ها بی‌تاب شده بود از خواب بیدار شد. برای اینکه بتوانم نقشه‌ام را به پایان برسانم سعی کردم او را بخوابانم ولی دخترک بی‌تابی می‌کرد و من که عصبانی شده بودم در یک لحظه او را خفه کردم.»

مرد درحالی‌که گریه می‌کرد ادامه داد: خیلی ترسیده بودم، برای همین به قصد از بین بردن هر گونه ردی ازخودم با ریختن نفت در چند گوشه خانه، آن‌جا را به آتش کشیدم و پا به فرار گذاشتم.

اما عذاب وجدان رهایم نکرد و به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.
 پس از اظهارات مردجوان،  وی به شعبه سوم بازپرسی در دادسرای جنایی تهران منتقل شد اما وقتی مقابل بازپرس روشن قرار گرفت ادعا کرد در هنگام جنایت در حالت عادی نبوده است.

در حالی که والدین دخترخردسال که پس از آتش‌سوزی توانسته بودند خود را از مرگ نجات دهند با حضور در دادسرای جنایی از مرد جنایتکار به اتهام قتل دخترشان شکایت کرده‌‌اند، بازپرس پرونده، متهم را برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران ویژه قتل، داد تا راز اصلی مرگ این دختر 10 ساله فاش شود.

کد خبر 37147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز