مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

شهرداری تهران بودجه سال آینده خود را به شورای شهر تقدیم کرد.

شاید به مانند سال گذشته رشد بیش از 70 درصد بودجه و اختصاص 46 هزار میلیارد به فعالیت‌های عمرانی و مبلغ 12 هزار و 500 میلیارد تومان به امور جاری باز هم موجب شگفتی کارشناسان باشد.

واعظ مهدوی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران در باره ویژگی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری به خبرنگار همشهری گفت: اولین ویژگی بودجه پیشنهادی، این است که سعی شده نتایج برنامه‌ مناطق در آن دیده شود و بر اساس مطالعات طرح جامع مورد توجه قرار گیرد.

ویژگی دوم بودجه منطبق بودن بر برنامه‌های دراز مدت طرح جامع شهر تهران است و سومین ویژگی نیز تدوین بودجه در چارچوب نظام تعهدی شهرداری است.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران، در ادامه افزود: شفاف‌سازی‌ و طبقه بندی فعالیت‌های مناطق در قالب «برنامه و فعالیت»، اولویت در انجام تعهدات و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام، اولویت ساماندهی حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و توجه ویژه به حفظ محیط‌زیست و کنترل آلودگی هوا از جمله سیاست‌های بودجه پیشنهادی شهرداری است.

واعظ مهدوی همچنین از مدیریت اقتصادی شهری و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده به‌عنوان بخشی از سیاست‌های مورد توجه در تدوین بودجه خبر داد و افزود: ارتقای کیفیت ساخت و ساز و توجه به مدیریت بحران، توجه به نهادینه شدن شهروندمداری با رویکرد محله‌گرایی را می‌توان از دیگر سیاست‌های این بودجه بر‌شمرد.

کد خبر 41985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز