همشهری آنلاین: نشست مشترک ایران و عمان به منظور سرمایه‌گذاری در بخش گاز با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و وزیر انرژی عمان دوشنبه اول بهمن 86، برگزار شد.

به گزارش شانا، سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: هدف از برگزاری این نشست دو جانبه که بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه اول بهمن) برگزار شد، سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی و پایین‌دستی گاز بوده است.

عباداله قمبری همچنین از تشکیل یک کارگروه مشترک با ریاست مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای پیگیری مذاکرات آتی با مقامات عمان خبر داد و افزود: این کارگروه در باره حجم سرمایه‌گذاری‌های آتی، مسائل مالی، فنی، مکان سنجی ساخت تاسیسات و نوع مشارکت‌ها کارشناسی می‌کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که شروع مذاکرات شرکت ملی گاز ایران با عمان برای سرمایه‌گذاری در صنعت گاز در راستای سفر رئیس جمهوری به این کشور آغاز شده است، تصریح کرد: نشست دو جانبه آینده دو کشور پس از ارائه گزارش کارشناسی کارگروه متعاقبا تشکیل خواهد شد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه عمان با حضور در شرکت ملی گاز ایران در نشستی با مهندس کسایی‌زاده به بحث و تبادل نظر درباره سرمایه‌گذاری‌های مشترک دو کشور در زمینه گاز پرداخته بودند.

کد خبر 42344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز