مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برج میلاد در ایام نوروز برای بازدید گردشگران مهندس آماده است.

سیدرضا میرصادقی گفت: برای استفاده و آموزش مهندسین جوان از مطالعات مهندسی برج میلاد که در نوع خود بی‌نظیر است، تلاش کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا امکان بازدید از داخل برج میلاد در قالب تورهای نوروزی فراهم شود.

همچنین روابط عمومی شرکت یادمان سازه در آستانه افتتاح فاز یک برج میلاد اعلام کرد: همزمان با افتتاح مرکز همایش‌های برج میلاد، بهره‌برداری از برخی بخش‌های مخابراتی برج نیز رسماً آغاز می‌شود.

این گزارش می‌افزاید:  آنتن‌های 3 کاربر تخصصی تلفن همراه کشور در برج نصب شده و یکی از کاربرها کار را آغاز و 2 کاربر دیگر نیز کار خود را به زودی آغاز می‌کنند و از این هفته بهره‌برداری از مرکز مخابراتی برج نیز آغاز می‌شود.

با برگزاری نخستین جشنواره گرامی داشت برگزیدگان مهندسی عمران ایران، سالن همایش‌های برج میلاد به عنوان یکی از اجزای مهم و بزرگ مرکز ارتباطات بین‌المللی تهران رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

سالن همایش‌ها برج که قرار است 17 بهمن ماه افتتاح شود ، دارای 9 طبقه و زیربنایی حدود 50 هزار متر مربع است. ظرفیت نهایی سالن اصلی 2 هزار و 98 صندلی است که هزار و 414 عدد از این صندلی‌ها در همکف و باقی آن در بالکن سالن قرار دارد.

علاوه بر سالن اصلی، مجموعه دارای 6 سالن 60 نفره و 2 سالن 80 نفره و همچنین 4 سالن میتینگ، 3 طبقه پارکینگ با ظرفیت 206 محل پارک ،‌ آشپزخانه با قابلیت سرو 5 هزار غذا در ساعت، اتاق‌هایی برای رختکن ،‌ گریم و تمرین ساز و همچنین یک استودیو و اتاق نودال که قابلیت پخش برنامه زنده را دارند رد مجموعه پیش‌بینی شده است.

 در آخرین طبقه نیز تأسیسات سالن شامل هواسازها و سایر تجهیزات فنی قرار گرفته است. علاوه بر این، مجموعه از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه هوا، صوتی و تصویری بهره‌ می‌برد. به طوری که سیستم‌های صوتی و تصویری سالن جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های سال 2007 است.

از دیگر ویژگی‌های سالن همایش مجموعه یادمان، امکان پخش تصاویر در سالن اصلی و سایر سالن‌های همجوار و امکان ترجمه سخنرانی‌ها هر سالن به 4 زبان است.

از روز 17 بهمن که سالن همایش های برج میلاد به بهره برداری می رسد تقریبا هر 15 روز یک بار بخشی از پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . طبق برنامه ریزی ها قرار بود تمامی تاسیسات مورد نیاز پروژه در محل پروژه تحویل شود اما به دلایلی این کار با تاخیر صورت گرفت  و هم اکنون که در بهمن ماه به سر می بریم 6 درصد از تاسیسات مورد نیاز از کشور مبداء فرستاده نشده است.

کد خبر 43324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز