همزمان با افتتاح سالن همایش‌های برج میلاد در روز 17 بهمن‌، بهره‌برداری از برخی بخش‌های مخابراتی برج نیز رسماً آغاز خواهد شد

و سایر بخش‌های برج میلاد نیز هر 15 روز یک‌بار به بهره‌برداری می‌رسد تا در آغاز سال جدید برج میلاد میزبان متخصصان و کارشناسان برای بازدیدهای روزانه از قسمت‌های مختلف برج باشد.

مدیر عامل شرکت یادمان سازه با اعلام این خبر گفت: برای استفاده و آموزش مهندسین جوان از مطالعات مهندسی برج میلاد که در نوع خود بی نظیر است، تلاش کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا امکان بازدید از داخل برج میلاد در قالب تورهای نوروزی فراهم شود.

سید رضا میرصادقی افزود: آنتن‌های 3‌کاربر تخصصی تلفن همراه کشور در برج نصب شده و یکی از کاربرها کار را آغاز و 2 کاربر دیگر نیز کار خود را به زودی آغاز می‌کنند و از این هفته بهره‌برداری از مرکز مخابراتی برج نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گرامیداشت برگزیدگان مهندسی عمران ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد، گفت: سالن همایش‌های برج میلاد به‌عنوان یکی از اجزای مهم و بزرگ مرکز ارتباطات بین‌المللی تهران رسماً روز 17‌بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

میر صادقی در پایان اظهار داشت: از روز 17‌بهمن که سالن همایش‌های برج میلاد به بهره‌برداری می‌رسد تقریبا هر 15 روز یک بار بخشی از طرح‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود تمامی تاسیسات مورد نیاز طرح در محل تحویل شود اما به دلایلی این کار با تاخیر صورت گرفت و هم اکنون که در بهمن ماه به سر می‌بریم 6 درصد از تاسیسات مورد نیاز از کشور مبدأ فرستاده نشده است.

کد خبر 43395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز