مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برج میلاد تا چهار ماه آینده، همزمان با عید سعید فطر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، میرصادقی مدیرعامل یادمان سازه گفت: این طرح ملی هم اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال اجرای مراحل پایانی معماری، نصب شیشه‌ها و نصب سایر بالابرهای پرسرعت سازه هستیم. [آشنایی با برج میلاد]

وی با بیان‌اینکه عملیات ساخت بخش تاسیساتی و سازه‌ای و نصب دو بالابر پرسرعت برج میلاد به اتمام رسیده است افزود: توقفگاه‌های طبقاتی سازه تا خرداد آماده بهره‌برداری خواهد شد.

میرصادقی با اشاره به اینکه مرکز همایش‌های برج میلاد در دهه فجر افتتاح شد، گفت: قطعات مکانیکی، تکمیلی و آشپزخانه رستوران‌گردان طبق آخرین فناوری‌های روز خریداری شده است و تا خرداد، عملیات نصب آن به پایان می رسد.

وی افزود: رستوران گردان برج میلاد که یکی از بزرگترین رستوران‌های گردان جهان است تا شهریور آماده پذیرایی از شهروندان خواهد بود.

میرصادقی همچنین با بیان اینکه هفته گذشته بخش تاسیسات زیربنایی و موتورخانه مرکزی این مجموعه کار خود را آغاز کرد، گفت: راه‌های دسترسی به سازه با آسفالت دو تونل موجود در بزرگراه حکیم فراهم شده است و هم اکنون در حال نصب روشنایی آن هستیم بطوریکه تا دو ماه آینده طرح‌های جنبی سازه مربوط به راه‌های دسترسی به برج به اتمام می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد تجربیات ساخت این طرح ملی به شکل اسناد فنی در آرشیوهای مجموعه گردآوری شود.

کد خبر 49628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز