مهدیه مصطفایی: مردجوان وقتی به اتهام سرقت راهی زندان شد، خود را به جای پسرخاله‌اش که مقیم آمریکا بود معرفی کرد اما راز این ماجرا در دادسرای جنایی کرج فاش شد.

چندی قبل مرد میانسالی از آمریکا به ایران آمد تا با وکالت نامه‌ای که داشت خانه ویلایی خواهرش را در کرج به فروش برساند. این خانه ویلایی از 25 سال قبل به‌صورت امانت در اختیار خواهر دیگر این مرد بود که 2 سال قبل فوت کرده بود.

مرد میانسال بعد از بازگشت به ایران در اولین مرحله تلاش کرد تنها فرزند خواهرش را پیدا کند اما تلاش‌ او بی‌نتیجه ماند.

او سپس به سراغ خانه ویلایی رفت  اما  با ناباوری دریافت مرد کلاهبرداری این خانه را با اسناد جعلی به قیمت 200 میلیون تومان فروخته است.

وقتی این مرد بعد از مدت‌ها تلاش توانست خانه خواهرش را که به نام فرزند او به نام آرش بود پس بگیرد، برای فروش خانه اقدام کرد اما دریافت جوانی به نام آرش که خودش را به جای خواهر‌زاده او جا زده بود، به اتهام سرقت در زندان به سر می‌برد و چون سند خانه به نام وی بود او نمی‌توانست این خانه را بفروشد.

وی با مراجعه به دادسرای جنایی، از قاضی محسن علی اشرف - معاون دادسرای کرج- خواست راز این ماجرای عجیب را بگشاید چرا که وی مدعی بود آرش هم اکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

به این ترتیب قاضی علی اشرف دستور انتقال آرش را از زندان به دادسرا صادر کرد و هنگامی که این مرد به دادسرا انتقال یافت، مرد میانسال با ناباوری دریافت جوانی که خودش را آرش معرفی کرده خواهر‌زاده دیگر اوست که جست و جویش برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده بود.

مرد جوان که رازش درباره معرفی خود به‌عنوان پسرخاله‌ مقیم آمریکایش فاش شده بود، با انکار کلاهبرداری از طریق فروش خانه خاله‌اش گفت: بعد از مرگ مادرم از آن خانه خارج شدم و نمی‌دانم مدارک خانه کجاست و چه بلایی به سر آن آمده است.

با انکار اتهام جعل اسناد و کلاهبرداری، قاضی علی‌اشرف متهم را برای تحقیقات بیشتر در اختیار دایره عملیات ویژه قرار داد.

کد خبر 44576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز