دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۲
۰ نفر

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه رزمایش رژیم صهیونیستی بر ماهیت خصمانه این رژیم دلالت دارد، آمادگی کامل مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی با هدف آماده‌سازی نیروهای خود برای دست‌زدن به جنگ جدید با لبنان رزمایش انجام می‌دهد. 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، قاسم خطاب به جمعیتی که در جنوب بیروت گرد آمده بودند، گفت: این رزمایش‌ها به منزله بخشی از آماده‌سازی برای جنگ است زیرا اسرائیل همیشه در شرایطی نظیر جنگ به سر می‌برد.

وی گفت که هدف دیگر از تمرین‌های نظامی اسرائیل افزایش روحیه از بین رفته ارتش این رژیم در پی شکست در جنگ33 روزه است  و مردم اسرائیل را به این باور برساند که از این جنگ، درس خوبی گرفته است.حسین الحاج حسن نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان هم روز گذشته گفت: حزب‌الله هرگز با این چنین اقداماتی وحشت زده نخواهد شد. وی افزود: اسرائیل در حالی رزمایش نظامی برگزار می‌کند که ما به زندگی عادی خود ادامه می‌دهیم و ارتش و مقاومت نیز برای رویارویی با هرگونه احتمالی در آمادگی کامل بسر می‌برند.

وی تأکید کرد: از طبلی که اسرائیل به صدا در آورده نمی‌هراسیم ولی دشمن غدار و وحشی طی ده‌ها سال گذشته به خاک ما تجاوز کرده  و شکست خورده است. باید کاملا مراقب و هوشیار باشیم و این از وظایف مقاومت و ارتش لبنان است و براساس این معادله باید ارزیابی‌های خود را داشته باشیم.

این مقام حزب‌الله خاطرنشان کرد: ما عناصر بسیار قوی در اختیار داریم و باید دشمن پیش از اینکه مرتکب حماقتی باشد، در ارزیابی خود بازنگری کند.
رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مانور نظامی 5روزه‌ای را آغاز کرد. معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی هدف از اجرای این رزمایش را استفاده از درس‌های جنگ بدفرجام 2006 مقابل حزب‌الله عنوان کرد که نیروهای اسرائیلی طی جنگ 33 روزه در خاک لبنان زمینگیر و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

کد خبر 48052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز