سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت فیفا این باشگاه را به کسر شدن دوباره امتیاز تهدید کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر حبیب کاشانی در این باره گفت: آری هان مربی پیشین پرسپولیس 70 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس طلبکار است که از طریق فیفا پیگیر دریافت طلبش است. فیفا هم پرسپولیس را تهدید کرده که اگر این بدهی را پرداخت نکنیم باز هم از ما امتیاز کسر خواهد کرد.

این دومین بار است که فیفا پرسپولیس را به کسر امتیاز تهدید می‌کند. پیش‌تر تهدید فیفا برای کسر امتیاز پرسپولیس عملی شد و این تیم در کورس قهرمانی 6 امتیاز خود را از دست داد.[در همین رابطه]

مرزبان مشاور مدیر عامل شد
کاشانی همچنین اعلام کرد مربی تمرین دهنده تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول انتخاب بازیکنان فصل آینده معرفی شد.

حبیب کاشانی در این باره گفت: با توجه به اینکه تنها هشت هفته به پایان رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باقی مانده است و تیم دیگر نیازی به بدنساز ندارد، تصمیم گرفتیم از آقای مرزبان به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول انتخاب بازیکنان برای فصل آینده استفاده کنیم.

کاشانی ادامه داد: آقای مرزبان از امروز می توانند در تمرینات هم شرکت کنند اما براساس تصمیم باشگاه، مسئولیت وی خارج از مسائل فنی است. با توجه به اینکه ما بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر راهی کانادا و آمریکا خواهیم شد، فرصتی برای انتخاب بازیکنان فصل بعد باقی نمی ماند که به همین خاطر تصمیم گرفتیم از همین حالا به فکر انتخاب بازیکنان فصل آینده باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وجود هرگونه اختلاف بین قطبی و استیلی را رد کرد و گفت: من نمی‌دانم این اخبار از کجا در نشریات ورزشی منتشر می شود. این دو همدل و متحد با یکدیگر برای موفقیت پرسپولیس کار می کنند و صحبت هایی که این روزها مطرح می شود صحت ندارد.

کاشانی برکناری قطبی پس از دیدار برابر استقلال اهواز و شکست احتمالی پرسپولیس را رد کرد و گفت: سیاست ما حمایت از کادر فنی است و امیدواریم با پیروزی برابر استقلال اهواز به شایعات چند روز اخیر پایان دهیم.

کد خبر 48092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز