شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

مرد جوان با خونسردی قصد داشت 615 گرم مخدر شیشه و صدها عدد وسیله استعمال آن را با خود به داخل هواپیما ببرد

قاچاقچی جوان که با خیال راحت قصد داشت محموله شیشه و وسایل مخصوص استعمال این ماده مخدر را با پرواز هوایی به اهواز انتقال دهد در فرودگاه مهرآباد از سوی ماموران مبارزه با مواد‌مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، اواخر هفته گذشته، ماموران مبارزه با مواد‌مخدر پلیس فرودگاه مهرآباد هنگام بررسی وسایل مسافران پرواز تهران- اهواز به مرد جوانی که یک کارتن بزرگ به همراه داشت مشکوک شدند. آنها پس از گشودن این کارتن با صدها عدد پایپ( وسیله مخصوص استعمال ماده مخدر شیشه) مواجه شدند که زیر آنها نیز 615 گرم شیشه جاسازی شده بود.

با دستگیری مرد جوان که قصد داشت با خونسردی و بدون مخفی کردن محموله خود آن را به اهواز قاچاق کند، وی به شعبه اول بازپرسی در دادسرای ویژه فرودگاه‌های کشور انتقال یافت. وی با اعتراف به قاچاق این محموله به بازپرس مهاجری گفت: من این مواد و وسایل استعمال آن را از مردی در غرب تهران خریدم و قصد داشتم با انتقال آن به اهواز و فروشش پول خوبی به جیب بزنم.

وی ادامه داد: چون تصور می‌کردم اگر خونسردیم را حفظ کنم ماموران به من شک نمی‌کنند، مواد و وسایل استعمال آن را خیلی عادی داخل یک کارتن قرار دادم اما هنگام عبور از قسمت بازرسی، ماموران به من مشکوک شدند و پس از باز کردن در کارتن محموله را کشف کردند. پس از اظهارات مرد جوان، بازپرس مهاجری برای متهم قرار قانونی صادر کرد و او برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 48551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز