پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش اصلی‌ترین اقشار مخاطب پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را استادان، محققان و معلمان دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر علیرضا علی‌احمدی در جمع معلمان نمونه سراسر کشور در شیراز گفت: نوآوری و شکوفایی در آموزش و پرورش بیشتر از جاهای دیگر امکان‌پذیر است و با تلاش و همت مسئولان، دست اندرکاران و با رویکرد نوآوری باید این عرصه ارتقاء یابد.

وی افزود: نوآوری و خلاقیت باید در آموزش و پرورش متحول شود و کسی باید نمره انضباط بالاتری داشته باشد که سرشار از نوآوری و تحرک باشد.

علی احمدی گفت: باید با برگزاری همایش و همفکری، فعالیت‌های گسترده‌ای برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب که شکوفایی جامعه را در پی خواهد داشت آغاز شود و در این میان رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وزیرآموزش و پرورش افزود: استعدادهای هنری، پژوهش سراها، کانون‌های فرهنگی همه و همه باید با رویکرد خلاقیت و نوآوری فعالیت کنند.

وزیر آموزش و پرورش با گرامی داشت هفته معلم و تجلیل از مقام آیت الله شهید مطهری معلمان نمونه و اسوه را به تلاش برای شکوفایی فرهنگ نوآوری دعوت کرد.

وی با قدردانی از همت و تلاش معلمان نمونه گفت: معلمان نمونه می‌توانند آموزش و پرورش را دگرگون کنند و با الهام از پیام رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش را به سوی شکوفایی سوق دهند.

علی احمدی افزود: معلمان باید در همه ابعاد ایفای نقش کنند و کسی که نقش مربی پرورشی، مشاور، معلم ریاضی، تعلیمات دینی و قرآن را دارد نقش او در هر یک از این مسئولیت‌ها متفاوت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با رخوت، سستی و هر صفتی که نقطه مقابل نوآوری است باید مقابله شود و نوآوری را جایگزین آن کرد.

184 نفر از معلمان نمونه کشور شب 11 اردیبهشت همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با وزیر آموزش و پرورش در شیراز دیدار کردند.

کد خبر 50549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز