مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۰
۰ نفر

قائم مقام معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران خبر از آغاز ۳۶ طرح جدید در معاونت فنی عمرانی داد و خاطر نشان کرد: طرح صدر – نیایش و طرح محمد علی جناح از طرح‌های بزرگی است که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

ناصر گودرزوند، قائم مقام معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در حاشیه دیدار مردمی مدیران فنی عمرانی در سامانه 1888 ضمن اعلا م این خبر گفت: در سال جدید 60 طرح عمرانی با اعتبار یک هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و عمده این طرح‌ها در نیمه دوم سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته 12 میلیون متر مربع سطح خیابان‌ها  آسفالت شده، افزود: در سال جدید این رقم به 18 میلیون مترمربع خواهد رسید .

قائم مقام معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد تونل توحید  اظهار داشت: ارتباط بین شفت‌های تونل توحید تا پایان تیرماه برقرار می‌شود و تا پایان سال نیز عملیات خاکبرداری به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به مشکلات طرح‌های عمرانی  ادامه داد: با توجه به قیمت متغیر مسکن مالکان شرطهایی را مطالبه می‌کنند که شهرداری نمی‌تواند به سرعت به خواست‌های آنها رسیدگی کند بنابراین یکی از مشکلات معارضان هستند و در بخش تامین مصالح افزایش چند برابری قیمت سیمان و قیر قطعا بر طرح‌های عمرانی تاثیرگذار است البته ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا طرح‌های بزرگی مانند تونل توحید با مشکل روبه‌رو نشود.

کد خبر 50978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز