سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: راز قبض‌های جعلی ۲ پارکبان قلابی زمانی فاش شد که آنها قصد داشتند از یک مامور پلیس هم کلاهبرداری کنند.

مامور پلیس مثل هر روز خودرواش را جلوی اداره پلیس آگاهی پارک کرد و به سمت محل کارش به راه افتاد اما در همان لحظه مرد جوانی با مراجعه به وی، یک برگ قبض به وی داد و از او خواست برای پارک خودرواش مبلغ ۲۰۰ تومان به وی بدهد.

مامور پلیس به محض گرفتن قبض، متوجه جعلی بودن آن شد و به این ترتیب لحظاتی بعد با پیگیری از شرکتی که نام آن روی قبض وجود داشت، متوجه شد مرد جوان و همدست وی که در آن نزدیکی بود، پارکبان‌های قلابی هستند، بنابراین با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کرد.

از کارگری خسته شده بودیم

این ۲ جوان در شعبه ۱۱ بازپرسی شهر‌ری در مقابل قاضی نوفرستی قرار گرفته و در دفاع از خود گفتند: مدتی قبل از یکی از استان‌های غربی کشور برای کارگری به تهران آمدیم و در یک ساختمان شروع به کار کردیم، چند روز قبل با مرد ناشناسی آشنا شدیم که خود را پلیس معرفی کرده و مدعی بود اگر به دستورات او گوش کنیم خیلی زود پولدار خواهیم شد. 

از آنجا که از کارگری خسته شده بودیم تصمیم گرفتیم به حرف او گوش کنیم و وقتی تصمیمان را به وی گفتیم او تعدادی قبض پارکبان به ما داد و گفت از هرکسی که خودرواش را در محدوده این خیابان پارک کرد، پس از دادن قبض‌ها، مبالغی دریافت کنیم، قرار شد وی آخر هفته‌ها به سراغمان بیاید و پول‌ها را بگیرد.

آنها افزودند: با راهنمایی این مرد، کارمان را شروع کردیم اما در همان روز اول دستگیر شدیم.

برپایه این گزارش، با اظهارات این ۲ مرد، متهمان با دستور بازپرس نوفرستی راهی زندان شدند تا تحقیقات بیشتری درباره ادعای آنها صورت گیرد.

کد خبر 53328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز