مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی ترافیک محدوده بازار تهران آغاز شد.

مهندس نادر کرمی شهردار منطقه 12 گفت: با اجرای فاز نخست ساماندهی ترافیک محدوده بازار، تردد خودروهای شخصی در خیابان 15خرداد حد فاصل چهارراه گلوبندک تا خیابان ناصر خسرو مسدود شد و اکنون با اجرای فاز دوم این طرح عملیات کف‌سازی این محدوده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از چند روز پیش عملیات اجرایی فاز دوم این طرح آغاز شده، تصریح کرد: در ابتدا باید تاسیسات (لوله‌های آب، برق، گاز و تلفن) واقع شده در محدوده انتقال یابد تا زمینه برای کف سازی محدوده بازار فراهم شود که در این راستا نیازمند همکاری و هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط هستیم.

شهردار منطقه 12 مدت پیش‌بینی شده برای اجرای فاز دوم را 6 ماه اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فاز دوم این طرح باید ظرف مدت 6 ماه به پایان برسد اما تحقق این زمان ارتباط مستقیم به جابه جایی تاسیسات و همکاری نهادهای ذی ربط دارد.

مهندس کرمی خاطر نشان کرد: جابه جایی تاسیسات وعملیات‌های عمرانی در این محدوده دو شیفته دنبال می‌شود و تلاش شده در هر صورت تنها یک سوم معبر برای عملیات‌های عمرانی اشغال شود تا شهروندان برای تردد در این محدوده با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی همچنین در مورد واگن‌های چرخ پلاستیکی که قرار است در محدوده بازار شهروندان را جابه جا کنند گفت: طراحی این واگن‌ها به پایان رسیده و نمونه‌ای از آن نیز به صورت آزمایشی ساخته شده است اما ابتدا باید در محل مورد نظر برای تردد آن‌ها اقداماتی صورت گیرد که این اقدامات همزمان با کف سازی محدوده طرح اجرا می شود.

وی با بیان آنکه اصلاح انهار یکی دیگر از اقدامات در دستور کار براساس فاز دوم این طرح است گفت: تخلیه و جابه جایی بار در محدوده بازار همچنین تنها از ساعت 7 شب تا پیش از 7 صبح امکان پذیر است و تدابیر لازم جهت عدم تداخل عملیات عمرانی و تخلیه و جابه جایی بار صورت گرفته است.

کد خبر 53417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز