جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: خداداد عزیزی بعد از تساوی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی در مقابل فولاد خوزستان در مشهد به شدت نسبت به داوری این دیدار انتقاد کرد

 و گفت: برای این فوتبال متاسفم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه خراسان، مدیر فنی تیم فوتبال پیام خراسان در حالی که به شدت عصبانی بود، افزود: متاسفانه یک سری چیزها را نمی توانم بگویم، چون اگر بیان کنم یا محروم می شوم و یا من را به دادگاه می کشانند چرا که اگر دقت کنید الان اکثر مدیران و بازیکنان ما دادگاهی شده اند.

وی با بیان این مطلب که بازیکنان پیام در مقابل تیم پرستاره فولاد خوب بازی کردند، افزود: به نظر من تساوی نتیجه عادلانه ای بود ولی نمی توانم به داوری اعتراض نکنم.

خداداد عزیزی ادامه داد: سعی می‌کنم به داوری اعتراض نکنم ولی به خدا نمی‌شود. 18، 19 سال است که در این فوتبال هستم و نحوه قضاوت را به راحتی تشخیص می‌دهم.

وی ادامه داد: آقای جهانبانی فقط بازی ما را ا ز جریان می انداخت و اصلا قضاوت خوبی نداشت.

وقتی به نماینده فدراسیون می گویم این چه نحوه قضاوت است؟ می گوید کتبا بنویس و به کمیته انضباطی شکایت کن. آخر کمیته انضباطی که مسوول داوران نیست.

آقای نماینده فدراسیون ما را سیاه می کند. مگر ما از پشت کوه آمده ایم که نمی دانیم وظایف چیست؟!

مدیر فنی تیم فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: می دانم که الان آقای عنایت می گوید که آقای جهانبانی بهترین داور ماست و حتی برای قضاوت در فینال جام جهانی مطرح است، بعد هم می گوید چرا تهمت می زنید و شاید هم مرا به دادگاه بکشاند.

عزیزی گفت: ناظر بازی هم اشتباهات داور را قبول کرد ولی می گوید به کمیته انضباطی شکایت کنید، من نمی دا نم چه ربطی به کمیته انضباطی دارد.

وی تصریح کرد: در فوتبال این مملکت سرطان گرفته ام و متاسفانه هیچ چیزی هم نمی توانم بگویم.

خداداد عزیزی مدعی شد: تمام فوتبال ما را دلالی برداشته است، از دلالی مربی و بازیکن بگیر تا دلالی مدیر عامل و چیزهای دیگر. متاسفانه دلالان همه جا حضور دارند و دو برابر بازیکنان درآمد دارند.

وی افزود: می دانم که بازیکنان زیادی طعمه دلالی شده اند، از آنها می خواهم که با شجاعت بیایند حقایق را بیان کنند. چرا که باید فوتبال این مملکت را از وجود دلالان پاک کرد.

عزیزی تصریح کرد: متاسفانه فوتبال این مملکت کثیف و آلوده شده است ولی خوشحا لم که خدا جای حق نشسته است.

خیلی ها زور زده اند که استیل آذین به لیگ برتر صعود کند ولی سپاهان نوین لیگ برتری شد و امیدوارم ما هم بتوانیم فولاد را در اهواز شکست داده و در لیگ برتر سال آینده حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند و این که با این نفرات تا این مرحله صعود کرده شاهکار کرده است و بدانید که ما در شرایطی که تحت فشا ر باشیم بهتر بازی می کنیم و در اهواز بازنده نخواهیم بود.

خداداد گفت: شانس صعود پیام و فولاد خوزستان هنوز مساوی است و مطمئن باشید اگر در اهواز گل بزنیم این پیام خراسان رضوی است که لیگ برتری خواهد بود.

خداداد عزیزی از حضور 15 هزار تماشاگر مشهدی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد قد ردانی کرد و گفت: امیدوارم با صعود به لیگ برتر بتوانیم جواب محبت های این تماشاگران را بدهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آقای عزیزی بازی خداحافظی شما به کجا انجامید به شوخی گفت: از این که این همه بازی خداحافظی برای من گذاشته اند تشکر می کنم.

هیچ بازیکنی به اندازه من در دنیا بازی خداحافظی نداشته است. خیلی‌ها برای من بازی خداحافظی گذاشته‌اند از آقای شفق که با رئال مادرید مذاکره کرد تا خیلی‌های دیگر. 

کد خبر 54111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز