یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان پس از شکست مقابل فولاد خوزستان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، خداداد عزیزی افزود: دیگر تحمل این همه فشار را ندارم و استعفا می‌دهم و خودم هم که قائم مقام باشگاه هستم آن را امضا می‌کنم و می‌روم.

وی ادامه داد: دیگر کشش ندارم و نمی‌توانم این‌طور ادامه دهم و می‌خواهم استراحت کنم. بازیکنان تیم در رخکن تنها حرف می‌زنند و وقتی به زمین می‌آیند دست به کمر می‌ایستند و من هم نمی‌توانم به آنها چیزی بگویم.

خداداد در پاسخ به این سوال که آیا بدنسازی تیم مشکلی دارد؟ گفت: وقتی تیمی می‌بازد همه نظر می‌دهند اما مقصر باخت من هستم و آن را به گردن می‌گیرم.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم پیام تصریح کرد: شاید با رفتن من مشکل حل شود و به این تیم پول تزریق شود اما اگر با رفتن من هیچ مشکلی حل نشود حداقل خودم که راحت خواهم شد.

عزیزی افزود: ما در همه چیز مشکل داریم و همه کار را باید خودم انجام دهم، باید برای تیم هتل بگیرم، تیم را تمرین دهم و حتی برای بازیکنان چای بیاورم و دیگر خسته شدم، کسی هم به ما کمک نمی‌کند.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی قول کمک به تیم پیام را داده بود، خاطر نشان کرد: دوم تیرماه امسال استاندار خراسان رضوی قول داده بود که به پیام کمک خواهد کرد و قرار بود تا 10 روز بعد از این تاریخ کمک استانداری به دست ما برسد اما 50 روز از آن موقع می‌گذرد و هنوز به این قول عمل نشده است و وقتی استاندار این طور عمل کند از بقیه دیگر انتظاری نیست.

سرمربی پیام افزود: بازیکنان ما برای بازی کردن و کار به پیام آمده‌اند و نه برای خندیدن و آنها اکثرا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند و باشگاه نمی‌تواند پول آنها را بدهد. مهمترین مشکل پیام مشکل مالی است، به نحوی که ما حتی بعد از تمرینات پول برای تغذیه‌ بازیکنان نداریم. با این وضعیت من نمی‌توانم به بازیکنانم چیزی بگویم.

وی ادامه داد: به مسئولان تیم گفته‌ام که اگر مشکل مالی دارید به جای یک سوم قراردادها که 700 میلیون تومان بود تنها 100 میلیون تومان برای مجموع بازیکنان پرداخت کنند که مشکلات آنها اندکی حل شود. اما این پول را هم ندادند و مشکلات مالی تیم همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم پیام خصوصی است و آیا نباید مشکلات خودش را خودش حل کند گفت: من کاری به این ندارم که چه کسی باید مشکل تیم را حل کند و تنها باید پول به آن تزریق شود و هرکسی می خواهد باشد حتی علی پروین.

عزیزی با بیان اینکه زنگ خطر برای پیام به صدا در آمده است تصریح کرد: 2 بازی پشت سرهم را باخته‌ایم و 2 بازی مشکل هم در خارج از خانه داریم که اگر آنها را هم ببازیم در انتهای جدول جا خوش خواهیم کرد و کاملا دچار بحران خواهیم شد.

وی تصریح کرد: من از پیام می‌روم حتی اگر مشکلات مالی‌اش حل شود.

سرمربی پیام تاکید کرد: شاید خداداد عزیزی نحس است و اگر از پیام برود نحسی هم با خودش ببرد و مشکلات مالی پیام حل شود همانطور که سال گذشته مشکلات مالی ابومسلم با رفتن من از آن حل شد.

وی افزود: من با تمام سختی‌ها و فشارها کار می‌کنم و این تیم با این مشکلات مالی نمی‌تواند پیروز شود و در آخرسرهم تماشاچیان در ورزشگاه من را فحش می‌دهند. من 100درصد از پیام می‌روم و می‌خواهم چند هفته‌ای استراحت کنم.

کد خبر 60810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز