شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در راستای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین هر شهروند کردستانی می‌تواند حامی معنوی یک فرزند یتیم شود.

انداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هیوا رحیمی، شنبه ۱۵ شهریور اظهار داشت: هم‌اکنون هفت هزار و ۴۶ کودک یتیم و محسنین زیرپوشش خدمات کمیته ‌امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند و توسط ۱۴ هزار و ۱۷۰ حامی حمایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: این حامیان ماهیانه به صورت میانگین ۲۰۰ هزار ریال به حساب ایتام و فرزدان محسنین واریز می‌کنند و کمیته امداد هیچگونه دخل و تصرفی در توزیع این کمک‌ها ندارد ضمن این‌که برخی از حامیان چند یتیم را زیر پوشش حمایت خود دارند. با توجه به بازگشایی مدارس هم‌اکنون این ایتام نیازمند کمک بیشتری از سوی خیرین هستند بنابراین هر شهروندی می‌تواند حامی یکی از این کودکان شده و در حد توان خود در رفع نیازهای آنان تلاش کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: در سال تحصیلی جاری بر عکس سنوات قبل نوشت افزار و لوازم‌التحریر نیاز این دانش‌آموزان نیست بلکه با توجه به شرایط تحصیلی موجود تهیه گوشی و تبلت هوشمند در اولویت قرار دارد. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، مشکلات دانش‌آموزان نیازمند بویژه فرزندان ایتام و محسنین با کمک یک سازمان رفع نمی‌شود بلکه نیاز است خیرین مثل گذشته ورود پیدا کرده و کمیته امداد را در این زمینه یاری دهند.

حدود ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان قرار دارند.

کد خبر 546460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha