همشهری‌آنلاین: روابط عمومی‌های برگزیده بخش رقابتی چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی‌ها، درآیین اختتامیه این جشنواره در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا رتبه اول مقاله نویسی در بخش رقابتی نشریات روابط عمومی های کشور در سطح استان تهران به روابط عمومی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور اعطا شد.

این گزارش می افزاید: رتبه اول در رشته های خبر و سرمقاله در سطح استان تهران به شرکت مخابرات ایران ،در رشته گزارش به سازمان بازنشستگی ایران،دررشته مصاحبه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،در صفحه خوانندگان به شرکت مخابرات استان تهران، اعلام شدند.

دررشته صفحه آرایی، عکس و پوستر به صورت مشترک در سطح استان تهران و شهرستان ها نیز فرهنگستان هنر، شرکت ذوب آهن اصفهان، سازمان زیبا سازی شهر تهران و صنایع آموزشی ایران برگزیده شدند.

در رشته های بروشور و کاتالوگ و کتاب در سطح استان تهران ، به ترتیب سازمان زیبا سازی شهر تهران و سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان رتبه اول انتخاب شده اند.
برگزیدگان بخش رقابتی در دیگر استان ها، در رشته کتاب، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان، در رشته گزارش ؛ شرکت توزیع برق غرب استان مازندران، بروشور و کاتالوگ؛ آبفای روستایی گلستان ، در رشته مصاحبه؛ دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در رشته خبر؛ سازمان بهزیستی استان یزد، و در رشته سرمقاله ؛ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هیات داوران در بخش سایت ، سایت های بانک توسعه صادرات ، صندوق تعاون و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان سایت های برتر معرفی کردند.
غرفه گروه صنعتی ایران خودرو نیز به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور از روز 10 تا 12 تیر در پنج بخش رقابتی، نمایشگاه، نشست تخصصی، کارگاه آموزشی برگزار شد.

در این جشنواره بخش ویژه تقدیر از استاد علی میرسعید قاضی به پاس 4 دهه تلاش برای توسعه روابط عمومی در ایران نیز برگزار گردید

کد خبر 56904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز