همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور ساعتی پیش بدون اطلاع قبلی با حضور در محل مجتمع مسکونی 22 بهمن در منطقه خانی‌آباد نو در جنوب تهران با مسائل و مشکلات ساکنان این شهرک آشنا شد و به درد و دل مردم گوش داد.

یه گزارش واحد مرکزی خبر، مجتمع مسکونی 22 بهمن دارای 1800 واحد مسکونی است که سازندگان به رغم دریافت بهای تمام شده واحدهای مسکونی به تعهدات خود در قبال مالکان عمل نکرده اند.

مشکلات بهداشتی، ناامنی، نبود واحد آموزشی و فرهنگی، نبود فضای سبز و رعایت نشدن استاندارد در ساخت و ساز واحدهای مسکونی از جمله مشکلات ساکنان مجتمع مسکونی 22 بهمن است که با احمدی نژاد در میان گذاشتند.

رئیس جمهور همچنین با حضور در خانه یکی از ساکنان این مجتمع از یک بانوی بیمار عیادت کرد و مشکلات فنی و ساختمانی این مجتمع را از نزدیک دید.

هنگام حضور احمدی نژاد در محل مجتمع مسکونی 22 بهمن ساکنان این مجتمع با اجتماع در اطراف رئیس جمهور و دادن شعارهایی پی‌گیری حقوقشان و مجازات عاملان سوء‌استفاده از قدرت و بیت‌المال را خواستار شدند.

به گفته ساکنان مجتمع مسکونی 22 بهمن سازنده مدیران سازنده این مجتمع که از طریق پیش فروش واحدهای مسکونی اموال مردم را حیف و میل کرده و نه تنها در موعد مقرر واحد مسکونی را تحویل نداده‌اند بلکه همچنان با افزایش تعداد اقساط از واگذاری اسناد مالکیت به مردم خودداری می کنند.

آقای احمدی نژاد پس از بازدید از این مجتمع و پس از گفتگو با مردم در سخنانی با اشاره به آگاهی از مسائل و مشکلات ساکنان این مجتمع گفت:هفته آینده در جلسه‌ای با حضور رئیس قوه قضائیه مسئولان شرکت سازنده این مجتمع را خواهیم خواست تا تصمیم لازم برای حل موضوع گرفته شود‌.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بر اساس مقررات در مجموعه‌های با بیش از 200 واحد مسکونی باید فضای سبز، واحد آموزشی و فضای عمومی از جانب سازندگان فراهم شود ،گفت:در این مجموعه این کار صورت نگرفته است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکل سند و وام‌های خریداران واحدهای مسکونی اظهار امیدواری کرد در این باره تصمیم درستی برای حل و فصل این مشکل گرفته شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که عزت و شرف انسان بالاترین و مهم‌ترین موضوع است گفت:برای یک ملت حفظ استقلال‌، عزت و شرف از درجه اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است چرا که وقتی که عزت و استقلال باشد همه چیز به همراه دارد اما چنانچه این مهم مخدوش شود چیزی از یک ملت باقی نمی‌ماند‌.

آقای احمدی نژاد با اشاره به مخالفتها و دشمنی‌های زورگوها و قلدورهای جهان با ملت ایران و انقلاب اسلامی گفت: برای آنها مسائلی نظیر موضوع هسته‌ای [ایران هسته‌ای] بهانه است و مسئله درجه اول و علت اصلی دشمنی‌های آنها با این ملت در 30 سال اخیر این است که ملت ایران را به عقب نشینی وادار کنند و به دیگر ملت‌ها بگویند ملت ایران را وادار به تسلیم کردیم.

احمدی نژاد افزود:عزت ملت ایران موجب اقتدار و استقلال و سبب تضعیف قدرتها و دشمنانش شده است و آنها تلاش می کنند حتی با دروغ پردازی بگویند ملت ایران در برابر ما کوتاه آمده است.

رئیس جمهور گفت: هرگاه دشمنان در مقابل این ملت شکست خورده اند دست بهانه جویی زده‌اند اما ملت ایران با قدرت در مقابل آنها خواهد ایستاد.

احمدی نژاد همچنین به کسانی که دنبال سوء استفاده و پایمال کردن حقوق مردم هستند و می‌خواهند خود را به جامعه تحمیل کنند هشدار داد و گفت: اینان بدانند ملتی که با عزت واقتدار پوزه دشمنانش را به خاک مالید به فضل الهی در برابر زیاده خواهان ایستاده است.

کد خبر 59502

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز