مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: مرحله پایانی نصب دکل آنتن برج میلاد آغاز شد.

سیدرضا میرصادقی با اعلام این خبر افزود: آخرین مرحله بالابری دکل آنتن با تأخیر آغاز شده است و انتظار می‌رود تا 15 روز دیگر نصب دکل آنتن به پایان برسد و برج میلاد به ارتفاع نهایی 435/2 متر برسد.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه، دلیل تأخیر در مرحله پایانی بالابری را نصب تجهیزات فنی توسط صدا و سیما دانست و گفت: به رغم آمادگی برای نصب تجهیزات فنی، سازمان صدا و سیما  هیچ کدام از برنامه‌ها را انجام نداد و تنها باعث اتلاف وقت شد.

میرصادقی با اشاره به انجام کارهای متعدد در جبهه‌های مختلف کاری افزود: هم‌اکنون ریل‌گذاری آسانسورها در حال اجراست و در بخش لابی هم، موفق شده‌ایم طبقه دوم را به پایان ببریم و هم‌اکنون در مرحله احداث سقف هستیم.

وی با اعلام پایان ساخت پویانمایی از معماری داخلی برج میلاد گفت: کار طراحی معماری فضای داخلی که به صورت یک فیلم پویانمایی (انیمیشن) ساخته شده است به پایان رسیده است. فضای معماری داخلی برج میلاد، براساس طراحی انجام گرفته، فضایی زیبا و چشم‌نواز است.

میرصادقی، از ساخت فیلمی از مراحل ساخت برج میلاد خبر داد و افزود: از مراحل نصب دکل آنتن و همچنین صحنه‌هایی از طراحی معماری داخلی برج میلاد، تصاویری تهیه شده است و انتظار می‌رود که تا پایان آذرماه، به صورت یک نماهنگ موفق به ارائه آن به مردم از طریق صدا و سیما شویم.

وی با اشاره به زمان کمتر از یک سال تا پایان عملیات عمرانی برج میلاد گفت:‌ پس از پایان ساخت برج میلاد در اول مهرماه سال 86 ، در حدود 2 الی 3 ماه بهره‌برداری از آن طول خواهد کشید.

وی افزود: پس از تکمیل پروژه برج میلاد و آغاز بهره‌برداری از آن، روزانه 6 هزار نفر از این برج بازدید خواهند کرد.

میرصادقی گفت: تاکنون 60 میلیارد تومان برای احداث این برج هزینه شده و تا پایان پروژه در سال آینده نیز پیش‌بینی می‌شود، حدود 38 میلیارد دیگر نیز برای اجرای این پروژه هزینه شود.

وی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود که ظرف مدت 4 تا 5 سال هزینه‌های صرف شده در این پروژه، نه تنها بازگردانده شود، بلکه به سودآوری نیز برسد.

کد خبر 5953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز