یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور امروز در دیداری صمیمانه با تعدادی از اعضای گروه موسیقی دبو، گفت: با هنر اصیل می‌توان مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و الهی را در دنیا ترویج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای یک گروه موسیقی چند ملیتی از هنرمندان مسلمان با قدردانی از تلاش این گروه در تبلیغ و گسترش اندیشه‌های اسلامی الهی، گفت: مفاهیمی مانند اخلاق، صلح، عدالت و حاکم شدن انسان‌های صالح، نیاز و آرزوی بشریت امروز است.
وی افزود:‌ گروه شما با تعمیق متون و بهتر کردن روش‌ها می‌تواند در نشر و گسترش مفاهیم عمیق دینی و انسانی در قالب‌های هنری نقش مناسبی داشته باشند.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ارزش‌های اخلاقی و انسانی، به خوبی و به طور کامل در دین اسلام بیان شده است، خاطرنشان کرد: اسلام اقیانوس بی‌پایانی است که هر کس در آن وارد شود، می‌تواند مرواریدهای باارزشی از آن به دست آورد.
احمدی‌نژاد، طریق زهد، علم، مجاهدت و هنر را از جمله راه‌های خدمت به بشریت و نزدیک شدن به خدا دانست و خطاب به اعضای این گروه هنری گفت:‌ امیدوارم شما نیز با روش هنر که قابلیت تکامل و بهتر شدن را داراست، بتوانید مفاهیم اسلامی و ارزشمند الهی را در دنیا منتشر کنید.
وی افزود:‌ ارزش‌های اسلامی متعلق به همه بشریت است و تنها برای مسلمانان نیست و اسلام در مقابل مسیحیت و یهودیت قرار ندارد، بلکه نقطه کمال سعادت بشری است.
رئیس جمهور در این دیدار، اسلام را دین محبت، صلح، عشق، دوستی و مبارزه با تبعیض و خودخواهی، اشغالگری و کشتار انسان‌ها دانست.
در ابتدای این دیدار یکی از اعضای این گروه موسیقی، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف گروه خود را بیان کرد و گفت: این گروه یک جمع 60 نفره با ملیت‌های مختلف بوده و مضامین آن عشق، روح و خدا است و ما از این طریق ایمان به خدا را ترویج می‌کنیم.
وی تصریح کرد:‌ موسیقی دری است که خداوند به روی ما گشوده است و از آن طریق می‌توانیم به ترویج مفاهیم دینی و اسلامی پرداخته و با مردم ارتباط برقرار کنیم

کد خبر 60303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز