سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۲۹
۰ نفر

گروه ورزشی: پس از شکست پیام مشهد مقابل فولاد خوزستان، عزیزی از سمت خود استعفا داد و گفت که به دلیل مشکلات مالی حاضر نیست سرمربی پیام باشد.

البته مسئولان تیم با استعفای عزیزی مخالفت کرده‌اند و مدیرعامل پیام با اطمینان اعلام می‌کند که خداداد در تمرینات پیام حاضر خواهد شد.

سردار صلاحی در مورد استعفای خداداد می‌گوید: «او به خاطر مشکلات مالی استعفا داد که ما هم مخالفت کردیم، چون درصدد هستیم این مشکلات را برطرف کنیم. 50 روز از قول مسئولان استان خراسان برای کمک مالی به تیم گذشته و حالا خودمان باید این مشکلات را برطرف کنیم.»

مدیرعامل پیام در پاسخ به این سئوال که اگر عزیزی حاضر نباشد به مربیگری در پیام ادامه بدهد چه تصمیم دیگری می‌گیرید، می‌گوید: «عزیزی علاوه بر سرمربی، قائم‌مقام باشگاه نیز هست و 5 درصد از سهام تیم هم متعلق به اوست.

اگر عزیزی سرمربی نباشد خودش می‌تواند یک جایگزین را به ما معرفی کند و مشکلی وجود ندارد.» صلاحی در مورد موضوع واگذاری بخشی از سهام باشگاه پیام به علی پروین می‌گوید: «با او تماس تلفنی داشتیم و قرار است به صورت حضوری در تهران مذاکره کنیم. اگر به توافق برسیم، درصدی از سهام باشگاه به پروین واگذار خواهد شد که البته پایین‌تر از 50 درصد است.»

کد خبر 60955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز