سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

کریم اعظمی: روزهای سخت خداداد عزیزی در پیام مشهد همچنان ادامه دارد و خیلی‌ها معتقدند که این تیم با ادامه وضع موجود ممکن است به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کند.

خداداد فصل گذشته با آوردن پیام به لیگ برتر دست به کار بزرگی زد ولی با توجه به مشکلات مالی، قابل پیش‌بینی بود که پیامی‌ها به بن‌بست برسند و حالا خداداد روزهای تلخ فوتبال را تجربه می‌کند.

البته پیام مشهد در آخرین بازی در شرایطی مغلوب پاس همدان شد که مستحق شکست نبود، گویا بدشانسی‌های خداداد همچنان ادامه دارد. البته او با اطمینان به همشهری می‌گوید: «من به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم و شک ندارم که در هفته‌های آینده همه چیز درست می‌شود.»

  • مثل اینکه باخت‌های پیام همچنان ادامه دارد.

باور کنید از گفتن این جمله که تیم من خوب بازی کرد و مستحق شکست نبودیم خسته شده‌ام و شاید هیچکس حرفم را باور نکند ولی ما باید بازی را می‌بردیم. در طول نود دقیقه خصوصاً از دقیقه 60 که پاس همدان 10نفره شد فرصت‌های زیادی را هدر دادیم و در نهایت حریف در دقیقه 87 روی یک ضدحمله به گل رسید.

  • خیلی‌ها معتقدند که پیام مشهد سقوط می‌کند.

این خیلی‌ها چرا نمی‌گویند استقلال سقوط می‌کند. نمی‌دانم چرا همه می‌گویند پیام مشهد، حتماً یادتان رفته که استقلال هفدهم است. بهتر است که بروند سراغ استقلال یا سپاهان که فقط 4 امتیاز بیشتر از ما دارد و دست از سر پیام بردارند.

  •  شاید به علت مشکلات مالی زیاد، احتمال سقوط پیام را زیاد می‌دانند.

به هرحال ما همچنان امیدوار هستیم که مشکلات مالی برطرف شود.

  •  ولی هفته‌هاست که همین حرف را می‌زنید، تا کی می‌خواهید امیدوار باشید؟

اگر شما راه چاره‌ دیگری دارید بهتر است که به من بگوئید. من هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم جز اینکه صبر کنم. الان بازیکن یک تیم صنعتی280 میلیون از پول قراردادش را گرفته ولی ما فقط یک میلیون تومان به هاشمی‌نسب پول داده‌ایم که آن را هم بین بچه‌ها پخش کرد.

  •  با این شرایط فکر نمی‌کنید که اعتبار شما از بین برود؟

من کار خودم را انجام می‌دهم و وظایفم به مسائل فنی مربوط می‌شود. به عنوان سرمربی به تیمم اعتقاد دارم و می‌دانم که شرایط بهتر می‌شود. فقط امیدوارم که بحران مالی پیام حل شود، هرچند که نمی‌خواهم همه چیز را به بی‌پولی ربط بدهم.

  •  اگر به بن‌بست برسید چه تصمیمی می‌گیرید؟

منظورتان از بن‌بست چیست؟

  •  اینکه نتایج ضعیف پیام ادامه داشته باشد و شما همچنان در قعر جدول باشید.

من در بازی با پاس به علت محرومیت از بالا تیمم را دیدم و معتقدم بازیکنان خیلی خوب بازی کردند، آنقدر خوب که حتی تماشاگران پاس هم تیم ما را تشویق می‌کردند. من نمی‌توانم بی تفاوت باشم چون این تیم را خودم درست کردم.

  • یعنی تا آخر فصل تحت هیچ شرایطی از تیم جدا نمی‌شوید مگر اینکه برکنارتان کنند؟

بله، من تا آخر فصل در پیام هستم. در این سال‌ها بردوباخت‌های زیادی دیده‌ام و از جنس فوتبال هستم، به این راحتی‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنم. پارسال هم که از ابومسلم رفتم و با شفق اختلاف پیدا کردم فقط به خاطر پول بازیکنان بود.

  •  شما معتقدید پیام سقوط نمی‌کند؟

ما 30 بازی دیگر در پیش داریم، یعنی 90 امتیاز و مطمئن باشید که سقوط نمی‌کنیم.

  •  چرا مسئولان باشگاه در خصوص مشکلات مالی پیام هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند؟

بهتر است این سئوال را از خودشان بپرسید.

  •  ولی آنها چند هفته‌ای است که فقط وعده می‌دهند.

مسئولان باشگاه هم تلاش می‌کنند ولی حتماً نتوانسته‌اند کار خاصی انجام دهند. فعلاً باید با این مشکلات دست‌وپنجه نرم کنیم، در ضمن فراموش نکنید که این فوتبال ایران است.

  • شما به عنوان یک چهره سرشناس نمی‌توانید از موقعیت خود استفاده کرده و پول به باشگاه بیاورید؟

باور کنید که خیلی تلاش کرده‌ام اما حاضر نیستند برای فوتبال هزینه کنند. وقتی دیگر تیم‌های شهرستانی را می‌بینم واقعاً حسرت می‌خورم.

  • سه شنبه  هم که یک بازی سخت با پرسپولیس دارید.

بله، این بازی برای ما خیلی سخت است ولی اگر مثل بازی با پاس همدان باشیم، من امیدوارم که مقابل پرسپولیس برنده شویم. نام پرسپولیس به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد و این فاکتور بسیار مهمی است.

  • ولی آنها از لحاظ بازیکن و قدرت تیمی فاصله زیادی با پیام دارند.

حرف شما را قبول دارم ولی این باعث نمی‌شود که ما از حالا خودمان را بازنده بدانیم. همانطور که گفتم بازیکنان ما برای این مسابقه انگیزه زیادی دارند و تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم. حدس من این است که به پرسپولیس نمی‌بازیم.

کد خبر 63505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز