چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۵:۲۳
۰ نفر

گروه ورزشی:‌ «فقط مصطفوی می‌تواند این فوتبال را نجات دهد.» این جمله را علی پروین بر زبان آورد وقتی دوست قدیمی‌اش نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده بود.

داریوش مصطفوی نیز که قاعده بازی را به خوبی آموخته پروین را با القاب مختلفی چون سلطان و اسطوره مورد تقدیر قرار می‌داد. ارتباط دوستانه این دو نفر در میانه همین تعارفات در تعلیق به سر می‌برد. چه پروین استیل‌آذین را از آن خود می‌دانست و البته مصطفوی رویای ریاست فدراسیون فوتبال را در سر می‌پروراند.

هر دو آنها اما شرایطی شبیه به یکدیگر پیدا کردند. آنجا که پروین استیل‌آذین را از دست داد و دوست دیرینه‌اش رنگ ساختمان سئول را دیگر ندید. اما ادامه اتفاقات به نفع مصطفوی تمام شد و او با وقفه‌ای چندماهه به فوتبال بازگشت. پروین همچنان سر جای خود قرار گرفته بود اما مصطفوی این بار در قامت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به معادلات فوتبال برگشت. موضوعی که پروین نمی‌توانست دوستانه به آن نگاه کند.

به خصوص اینکه مصطفوی در محفلی خطاب به وی گفت: «پسر تو به دلیل مخالفت علی‌آبادی به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود. علی پروین اما خیلی زود دست به افشاگری زد. وی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: «مصطفوی به من گفت که دلیل نرفتن محمد پروین به تیم‌ملی مخالفت علی‌آبادی است. واکنش مصطفوی نیز در نوع خود جالب‌توجه است او گفته که پروین با این حرف‌ها موقعیت اجتماعی خودش را نشان داده است.»

در این بین عده‌ای معتقدند پروین با افشای راز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد با مصطفوی تسویه‌حساب کند. گویا آقای مدیرعامل قبل از رسیدن به پرسپولیس وعده‌هایی داده بود.

کد خبر 62378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز