همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، جابه جایی شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در خط یک مترو، رایگان انجام می شود.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، امسال هم چون سالهای گذشته، مراسم جاماندگان اربعین روز دوشنبه با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از میدان امام حسین (ع) شروع و شرکت کنندگان پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری و وارد حرم عبدالعظیم حسنی (ع) می شوند و  پس از مداحی و سینه زنی، نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه می کنند. به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در راستای خدمت رسانی مطلوب جابه جایی مسافران در تمامی ایستگاههای خط یک مترو که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، رایگان انجام خواهد شد.»

علی عبداله پورتاکید کرد: «شرکت مترو طبق سال های گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت است. بنابراین ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند از جمله ایستگاه‌های امام حسین (ع) در خطوط ۲ و ۶ و ایستگاه های خط یک آماده ارائه خدمات رسانی حداکثری به عزاداران هستند.» او در پایان اظهار کرد: «روز اربعین بیشترین تردد مسافران در خط یک انجام می شود و به همین دلیل سعی می کنیم با کاهش فاصله حرکت قطارها خدمت رسانی با سرعت انجام شود و در صورت نیاز هم قطارهای فوق العاده به این خط اعزام خواهیم کرد.»

کد خبر 628741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha