برنامه افتتاحیه مسابقه استندآپ کمدی «خنداننده‌شو» امشب سه‌شنبه ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و داوران این برنامه نیز مشخص شده‌اند.

مسابقه «خنداننده‌شو ۳

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان، مسابقه «خنداننده‌شو ۳» برنامه «خندوانه» را داوری می‌کنند و مجری این برنامه هم امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر است. افتتاحیه مسابقه استندآپ کمدی «خنداننده‌شو» امشب ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و پس از آن، در شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه، بخش اول رقابت کمدین‌ها آغاز می‌شود.

در سری تازه این مسابقات بیست شرکت‌کننده در پنج مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک کمدین در جریان این مسابقه با رای داوران و مردم، کمدین برتر می‌شود. در مرحله اول «خنداننده‌شو۳» ۲۰ شرکت کننده در گروه‌های پنج‌نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و براساس رای داوران از هر گروه یک‌نفر با رای مستقیم داوران و سه‌نفر به مرحله رای مردمی می‌روند و یک‌ نفر نیز حذف می‌شود.

در نهایت رای‌های مردم و تماشاگران برنامه مشخص می‌کند از بین ۱۲ شرکت‌کننده، چه کسانی با رای مردمی به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

میثم درویشان‌پور و علی صبوری، کمدین‌های برتر سری اول و دوم «خنداننده‌شو» بودند.

خندوانه از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

کد خبر 644664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha