گوگل، اینتل و جنرال موتورز، جدیدترین شرکت‌هایی هستند که از لغو برنامه‌های حضوری خود در نمایشگاه الکترونیک مصرفی ۲۰۲۲ (CES) در لاس‌وگاس و تغییر آن به حضور مجازی خبر داده‌اند.

نمایشگه الکترونیک مصرفی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت سی‌نت، طی هفته گذشته و به دلیل افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا، برخی از غول‌های فناوری اعلام کرده‌اند که حاضر به شرکت حضوری در نمایشگاه CES سال آینده که در ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، نیستند.

سخنگوی گوگل در این رابطه گفت: «ما از نزدیک توسعه سویه اومیکرون را زیر نظر گرفته‌ و مصمم شده‌ایم که این بهترین انتخاب برای سلامت و ایمنی تیم‌هایمان است. ما به همکاری نزدیک با شرکای خود برای شناسایی و پشتیبانی فرصت‌های مجازی ادامه خواهیم داد.»

رویترز نیز گزارش داد، جنرال موتورز که قرار بود مری بارا، مدیرعامل آن، شخصاً یک سخنرانی اصلی داشته باشد، کارمندان یا مدیران اجرایی را به نمایشگاه نمی‌فرستد و سخنرانی بارا هم به‌صورت مجازی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اینتل نیز تغییر در برنامه‌ها را تأیید و اعلام کرده است که حضور خود را کاهش می‌دهد. این شرکت اعلام کرد: «پس از مشورت با مقامات بهداشتی و بر اساس روح سیاست ایمنی اینتل، برنامه‌های ما برای CES به سمت تجربه‌ای زنده و دیجیتالی با حداقل کارکنان در محل حرکت خواهد کرد.»

پیش‌تر بسیاری از شرکت‌ها از جمله لنوو، انویدیا، تیک‌تاک، متا، تی – موبایل و ... انصراف خود را از شرکت حضوری در نمایشگاه الکترونیک مصرفی ۲۰۲۲ اعلام کرده بودند.

کد خبر 645345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha