در حالی که سامسونگ تنها چند روز تا رونمایی نهایی سری گالکسی اس22 فاصله دارد، تولیدکنندگان پوشش محافظ، پیش‌تر فهرست محصولات خود برای فروش را به‌صورت آنلاین آغاز کرده‌اند!

اس22

 به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، بنابراین اکنون، نگاهی رسمی به برخی از قاب‌های سری گالکسی اس22 داریم.
این موارد از یک وب سایت مستقر در بریتانیا مشاهده شد. در اینجا، می‌توانیم انواع مختلفی از پوشش‌های محافظ را برای مدل آخر اولترا سری گالکسی اس22 پیش از رویداد معرفی Galaxy Unpacked در 9 فوریه ببینیم. 
معمولاً قاب‌های محافظ غول فناوری کره‌جنوبی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

پیش‌دستی تولیدکنندگان | ‌اس22 نیامده، قابش آمد


با نگاهی به لیست‌های آنلاین، قاب گالکسی اس22 اولترا نیز دارای طراحی شبیه مدل‌های نسل گذشته است. این شرکت تقریبا برای هر موقعیتی پوششی ساخته است که برای کسانی که مایل به خرید روکش از یک سازنده لوازم جانبی شخص ثالث نیستند، عالی به نظر می‌رسد. فهرست آنلاین پوشش سیلیکونی کلاسیک را به نمایش می‌گذارد که به خوبی روی گوشی قرار می‌گیرد و دارای طراحی مینیمالیستی است که از پنل پشتی در برابر خط و خش نیز محافظت می‌کند. همچنین یک پیشنهاد سبک وزن است که احتمالا از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، در حالی که دسترسی کامل به تمام پورت‌ها و کنترل‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

پیش‌دستی تولیدکنندگان | ‌اس22 نیامده، قابش آمد


به طور مشابه، Smart LED یک کیس کلاسیک دیگر است که بدون نیاز به باز کردن قاب، اعلان‌ها را به همراه برخی از اطلاعات اولیه روی جلد نمایش می‌دهد. با حرکت رو به جلو، می‌توانیم قاب Ultra Clear View را نیز می‌بینم که از نامش پیداست، همه چیز را مستقیم نمایش می‌دهد. 
MobileFun همچنین یک کاور شفاف را در فهرست می‌کند که یکی از پوشش‌های محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا نگاهی واضح به گوشی یک درجه خود را داشته باشند. قسمت پایین حتی دارای پایه نیز است.

کد خبر 653278

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha