منوچهر آذری، هنرمند رادیو و تلویزیون درباره حضور در سریال‌های تلویزیونی و پیشنهادهایی که به تازگی به او می شود، اظهار می‌کند: من به غیر از هنرم کار دیگری ندارم. ۵۰ سال در رادیو انجام وظیفه کردم و مردم را خنداندم، چطور می شود در این همه برنامه و سریالی که ساخته می‌شود نباشم؟

منوچهر آذری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، منوچهر آذری هنرمند رادیو و تلویزیون که سال‌هاست با برنامه «صبح جمعه با شما» شناخته می شود، گفت: حضورم در سریال ها باعث می شود هم مخاطب بعد از مدت‌ها ما را ببیند و هم برای روحیه خود ما خوب است. چون می‌توانیم تلاش بیشتری کنیم تا زمانی که زنده هستیم. من طلبی ندارم اما دوست دارم مردم را شاد کنم. چون کارم این است. دوست دارم به من رجوع شود. نه من مراجعه کنم و بگویم به من کار بدهید.

او گفت: من کار دیگری ندارم. بازاری هم نبوده ام. در رادیو، تلویزیون، سینما و کار دوبله بودم و صادقانه کار کردم. پیشنهادی بشود، می پذیرم اما تا الان خودم به جایی مراجعه نکرده‌ام که به من رُل بدهند. دیگران باید بدانند که ما هستیم.

این هنرمند طنز درباره فعالیت این روزهایش گفت: به تازگی در سریالی با عنوان «جناب‌عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و کارگردانی عادل تبریزی بازی کردم که کاری شیرین و کمدی است. در این سریال نقش پدر امیرحسین رستمی را بازی کرده ام و یک نانوایی سنگکی دارم.

او درباره پخش این سریال توضیح داد: ساخت این سریال که کار طنز اجتماعی است، تمام شده و احتمالا نوروز پخش بشود.

گله‌های هنرمندی که ۵۰ سال مردم را خنداند | غیر از شاد کردن مردم کاری ندارم

آذری از برنامه «جوکر» که در قسمتی از آن دعوت شده بود، یاد کرد و این برنامه را با حضور سیامک انصاری و احسان علیخانی اتفاقی دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش خواند و گفت: من هم سعی کردم در آن قسمتی که حضور داشتم، ضمن شوخی هایی که داشتم، خلاقیتی از خودم نشان دهم. نامی از ویکتور هوگو و بینوایان برده شود. از آقای علیخانی و سمیه علیخانی خواهر ایشان که دستیارشان بودند و به من لطف داشتند و پذیرای من بودند، تشکر می‌کنم.

آذری سپس از پیشنهاد برای حضور در سریال «آزادی مشروط» مسعود ده‌نمکی خبر داد و گفت: هنوز حضورم در این سریال قطعی نشده اما قرار است برای مذاکره در دفتر ایشان گفتگو داشته باشیم و اگر شرایط مهیا شود، افتخار همکاری با آقای ده‌نمکی را داشته باشیم.

این هنرمند رادیو همچنین از حضورش در رادیو فرهنگ و اجرای برنامه طنز به تهیه کنندگی موسوی‌نژاد خبر داد و گفت: «هفت کوچه» برنامه ای با فضای شاد و با اجرای ساز و آواز است که روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۹ روی آنتن این شبکه می‌رود. در این برنامه با هنرمندانی از جمله عباس محبی و ایزد کاویانی که نوازندگی ضرب و تمپو و آواز را برعهده دارند و حسن احمدی که اجرای سنتور را برعهده دارند،  همکاری می‌کنم.

کد خبر 659317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • خاوری IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام نقش استاد منوچهر آذری در سریال هزاردستان چی بود؟ یادتونه ؟