سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

روزنامه تلگراف فاش کرد که اداره امنیت ریاست جمهوری آمریکا ماهانه ۳۰ هزار دلار برای محافظت از هانتر بایدن هزینه می کند.

هانتر بایدن

به گزارش همشهری‌آنلاین، شفقنا به نقل از روزنامه «تلگراف» نوشت: سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ماهانه ۳۰ هزار دلار برای اجاره خانه ای بزرگ در مالیبو در شهر لس آنجلس هزینه می کند.

به نوشته این روزنامه، پسر جو بایدن، با توجه به موقعیت پدرش، مستحق حفاظت ۲۴ ساعته از سوی سرویس مخفی آمریکاست، که در حفاظت از روسای جمهور ایالات متحده و اعضای خانواده آنها در حین تصدی مسئولیت تخصص دارد.

هانتر بایدن اکنون در یک منطقه گران قیمت در بزرگترین شهر در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند. بنابراین، برای محافظت از او، سرویس مخفی آمریکا خانه ای نزدیک به محل سکونت او اجاره کرد.

روزنامه تلگراف افزود: پسر بایدن در خانه ای زندگی می کند که به یک قلعه واقعی با شش اتاق خواب، یک استخر آبگرم و باربیکیو تبدیل شده است.

در حال حاضر، آمریکایی‌ها از پسر جو بایدن می‌خواهند بپذیرد که این اتلاف مالیات آنهاست و اصرار دارند که هانتر به افسران امنیتی خصوصی اجازه دهد تا برای محافظت از او در خانه‌اش بمانند، نه اینکه اجاره خانه دیگری را بپردازند.

این در حالی است که روسیه اسنادی را منتشر کرده است که سرمایه گذاری پسر بایدن در آزمایشگاه‌های بیولوژیک نظامی آمریکا در اوکراین را نشان می دهد.

ایمیل‌هایی که از لپ‌تاپ هانتر بایدن کشف شده است نشان می‌دهد او میلیون‌ها دلار بودجه به شرکت «متابیوتا» داده است. این شرکت پیمان‌کار وزارت دفاع آمریکا و متخصص در تحقیق در مورد بیماری‌های همه‌گیری است که می‌توان از آن‌ها به عنوان سلاح بیولوژیک استفاده کرد.

او همچنین متابیوتا را برای یک «پروژه علمی» که شامل آزمایشگاه‌هایی با سطح امنیت زیستی بالا در اوکراین است، به یک شرکت گاز اوکراینی فاسد به نام بوریسما معرفی کرد.

فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی با سرمایه‌گذاری وزارت دفاع آمریکا در اوکراین اسفند ماه سال گذشته توسط وزارت دفاع روسیه فاش شد و تا کنون جلسات متعددی در خصوص آن برگزار شده است. چین می‌گوید آمریکا مخالف قرارداد مبارزه با سلاح‌های بیولوژیکی و شفاف سازی در مورد آزمایشگاه‌هایی است که خارج از مرزهای خود تاسیس کرده است.

کد خبر 667915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha