مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

این روزها مسافرت بخشی از ضرورت‌های زندگی است. اما با توجه به تنوع مقاصد گردشگری داخلی و خارجی گردشگران برای کسب اطلاعات سفر نیاز به کمک دارند. آژانس‌های مسافرتی برای انواع سفرهای داخلی و خارجی خدماتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا آن‌ها سفری ناب و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

تور دبی

در این مطلب شما را با خدمات آژانس‌های مسافرتی تورهای خارجی به مقصد دبی و استانبول آشنا می‌کنیم.

خدمات آژانس مسافرتی برای اشکال مختلف حمل و نقل

یکی از بخش‌های مهم سفر کردن انتخاب وسیله‌ی حمل و نقل است. برای هر سفر یکی از اشکال مختلف حمل و نقل مانند زمینی، ریلی، هوایی یا آبی مناسب است.

برای سفر به دبی و استانبول بهترین گزینه‌ی انتخابی، سفر هوایی است. سفر با هواپیما این مزیت را دارد که به سرعت به مقصد می‌رسید و خستگی و کلافگی را تجربه نمی‌کنید. اما این تنها راه سفر نیست.

اگر قصد داشته باشید با کشتی به دبی سفر کنید، می‌توانید به بندر لنگه بروید و از آن‌جا با کشتی به دبی بروید. همچنین می‌توانید از قطار تهران استانبول استفاده کنید یا با قطار به وان یا آنکارا بروید و سپس به صورت زمینی به استانبول بروید.  

استفاده از خدمات آژانس‌های مسافرتی این مزیت را دارد که هم شما را برای انتخاب بهترین وسیله‌ی حمل و نقل راهنمایی می‌کنند و هم اینکه بلیط‌ را رزرو و در اختیار شما قرار می‌دهند.

تور استانبول از مشهد در فصل‌های مختلف از سال برگذار می‌شود. قیمت تورهای خارجی استانبول در هر فصل متفاوت است. اگر می‌خواهید تور ارزان انتخاب کنید باید در فصل پاییز یا زمستان به استانبول سفر کنید.

رزرو محل اقامت در استانبول و دبی توسط آژانس‌های مسافرتی

یکی دیگر از اقداماتی که آژانس‌های مسافرتی برای گردشگران انجام می‌دهند این است که در مقصد برای اقامت گردشگران هتل رزرو می‌کنند. در تورهای خارجی دبی و استانبول، گردشگران اطلاع دقیقی در مورد بهترین هتل‌ها و مراکز اقامتی ندارند، به همین دلیل اطلاعات و تجربیات آژانس‌های مسافرتی می‌تواند مفید باشد.

مزیت استفاده از خدمات آژانس‌های مسافرتی این است که هتل‌ها و مراکز اقامتی به مدیران برگذاری تور تخفیف می‌دهند، به این ترتیب متقاضیان تورهای خارجی می‌توانند سفری مقرون به صرفه داشته باشند. همچنین در ایام سال که متقاضی برای سفر زیاد نباشد، مدیران هتل‌ها برای جذب مشتری تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهند.

در برخی موارد آژانس‌های مسافرتی برخی مکان‌های تفریحی یا کنسرت‌ها و برنامه‌ها را هم برای گردشگران دبی و استانبول رزرو می‌کنند.

خدمات بیمه و تبدیل ارز

در تورهای خارجی گردشگران برای خرید کردن، حمل و نقل در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی نیاز به ارز دارند. اغلب آژانس‌های مسافرتی خدمات تبدیل ارز را برای مسافران انجام می‌دهند تا آن‌ها بتوانند با خیال راحت سفر کنند.

همچنین بیمه‌های مسافرتی موجب می‌شود گردشگران استانبول و دبی سفری امن داشته باشند و در صورت بروز سانحه بیمه هزینه‌ها را برای آن‌ها جبران می‌کند تا متحمل خسارت اقتصادی نشوند.

در واقع آژانس‌های مسافرتی مانند یک واسطه بین مشتری و مسافر قرار می‌گیرند و باعث تسهیل امور می‌شوند. یعنی از این طریق هم به ارائه دهندگان خدمات کمک می‌کنند تا مشتریان بیشتری داشته باشند و هم به گردشگران کمک می‌کنند تا خدمات مطلوب با قیمت مناسب را دریافت کنند.

تنظیم برنامه‌های تورهای خارجی

یک بخش مهم از فعالیت‌های تورهای مسافرتی ارائه خدماتی برای گشت و گذار مسافران و راهنمایی آن‌ها در مقصد است. به این ترتیب مدیران تور برنامه‌های تورهای خارجی را تنظیم می‌کنند و برنامه‌هایی برای بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری تنظیم می‌کنند. همچنین یک زمانبندی خاص برای مراجعه به مراکز خرید، پارک‌های آبی و سایر تفریحات را هم در نظر می‌گیرند.

تور استانبول

در تورهای خارجی چون گردشگران با محل‌های مختلف شهر مقصد آشنایی ندارند، خدمات آژانس‌های مسافرتی برای حمل و نقل داخل شهر یا برنامه‌های گردشگری درون شهری بسیار حائز اهمیت است و کیفیت اجرای تور را بالا می‌برد. چون باعث می‌شود در صورت بروز پیشامدهای احتمالی مشکل خاصی پیش نیاید و مسافران احساس اطمینان داشته باشند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای تورهای خارجی

اصلی‌ترین نیاز گردشگران و مسافران دبی و استانبول این است که اطلاعات دقیقی در مورد مقصد داشته باشند. به طور مثال کسانی که قصد دارند سفری ارزان داشته باشند می‌توانند از راهنمایی و مشاوره کارشناسان آژانس مسافرتی استفاده کنند یا با راهنمایی آن‌ها بهترین زمان برای سفر را از لحاظ آب و هوا را انتخاب کنند. در واقع استفاده از برترین خدمات با کمک کارشناسان آژانس‌ها امکان پذیر است.

رزرو تور دبی از مشهد شرایط ویژه‌ای ندارد و آسان است. فقط باید پاسپورت متقاضی شش ماه مهلت داشته باشد و تست پی سی آر که ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام شده منفی باشد.

رزرو اینترنتی تورهای خارجی

یکی از مزایای استفاده از خدمات آژانس مسافرتی برای دبی و استانبول این است که می‌توانید تورهای خارجی را بدون مراجعه‌ی حضوری به آژانس و از طریق اینترنت رزرو کنید. این شیوه‌ی جدی باعث می‌شود وقت شما برای رفت و آمد تلف نشود  هزینه‌ای بابت رفت و آمد نپردازید.

با این شیوه می‌توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد زمان پرواز، روزهای اقامت و خدماتی که ارائه می‌شود  دسترسی داشته باشید و با مقایسه‌ی زمان‌های یا قیمت‌های مختلف تورهای خارجی مناسب را انتخاب کنید.

در نهایت اینکه عوامل مختلفی بر قیمت تورهای خارجی استانبول و دبی تاثیر می‌گذارد و قیمت هیچکدام از این تورها ثابت نیست.

به طور مثال اینکه چند روز در مقصد اقامت داشته باشید یا چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنید بر هزینه‌ی سفر تاثیر می‌گذارد.  تعداد وعده‌های غذایی که در هتل میل می‌کنید و خدماتی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد از عوامل دیگری هستند که بر هزینه سفر تاثیر می‌گذارند. همچنین اگر در زمان ترافیک سفرها و تقاضای بالا به دبی یا استانبول سفر کنید قطعاً هزینه‌های شما بالا خواهد رفت.

جمع بندی

دبی و استانبول دو مقصد پرطرفدار در تورهای خارجی هستند. به همین دلیل آژانس‌های مسافرتی در ایام مختلف سال اقدام به برگذاری تور استانبول و دبی می‌کنند. در این مطلب به بررسی خدمات مختلف آژانس‌ها و مزیت استفاده از این خدمات پرداختیم.

کد خبر 668879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha