شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: صدور ۴۲۳ دستور خرید برای ۳.۷۵ میلیون سهم کشتیرانی باعث شد این شرکت در معاملات روز شنبه ۱۸ آبان تا ساعت ۱۱:۵۲، در صدر جدول تقاضا جای گیرد.

در این روز تا ساعت تنظیم این گزارش، ‌ارزش دستور خریدهای صادر شده برای سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مجموع ۱۱.۱۷ میلیارد ریال برآورد شد.

ایران ترانسفو در معاملات این روز تا این لحظه، دومین سهم پرطرفدار بود به طوری که ۲۲۸ نفر اقدام به خرید بیش از دو میلیون سهم این شرکت به ارزش ۹.۵۶ میلیارد ریال کردند.

اما در سوی دیگر بازار امروز تا ساعت ۱۱:۵۲ بیشترین تعداد دستور فروش‌های صادر شده مربوط به شرکت گل‌گهر بود و یک هزار و ۴۸۶ نفر حدود ۹.۵ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۲۴۶.۸۶ میلیارد ریال را به فروش گذاشتند.

مدیریت سرمایه‌گذاری امید هم تا لحظه تنظیم این گزارش مقام دوم را به لحاظ حجم عرضه به دست آورد و در ردیف دوم جدول تقاضا قرار گرفت. در این روز یک هزار و ۲۰۰ نفر حدود ۳۴.۷ میلیون سهم به ارزش ۱۸۷.۸۸ میلیارد ریال از سهام شرکت سرمایه‌گذاری امید را برای فروش عرضه کردند.

در  ردیف سوم جدول عرضه امروز بورس اوراق بهادار تهران نیز نام شرکت چادرملو تا این لحظه ثبت شد و یک هزا و ۸۰۶ دستور فروش برای عرضه ۱۳.۷۵ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال صادر شد.

در حال حاضر (تا ساعت ۱۱:۵۲) شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) ۵۱.۶۷ واحد کاهش نشان داده و شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) نیز با ۱۲.۸ واحد افت مواجه شده است.

کد خبر 67770

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز