مدونا، موزیسین و بازیگر امریکایی، سرانجام بازیگر مورد نظرش برای فیلم زندگینامه‌اش به کارگردانی خودش را انتخاب کرد.

مدونا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق گزارش‌ها مدونا قرار است جولیا گارنر را برای نقش اصلی فیلم زندگینامه خودش که خودش هم کارگردانی می‌کند، انتخاب کند. 

ظاهرا این نقش در حالی به گارنر پیشنهاد شد که مدعیانی چون فلورانس پیو، الکسا دمی و ادوسا یانگ داشت. 

برنامه مدونا برای کارگردانی فیلم زندگینامه خود از روی فیلمنامه‌ای که توسط دیابلو کودی نوشته شده، در سال ۲۰۲۰ اعلام شد. مدونا در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «من می‌خواهم سفر باورنکردنیم به عنوان یک هنرمند را برای مخاطبانم تعریف کنم. سفری که به عنوان یک نوازنده و خواننده و یک انسان آغاز کردم و تلاش می‌کردم راه خود را در این دنیا باز کنم...داستان‌های ناگفته و الهام‌بخش زیادی دارم و چه کسی بهتر از من آن را تعریف می‌کند. ضروری است که زندگی پرفراز و نشیب خودم را با صدا و نگاه خودم با دیگران به اشتراک بگذارم.»

تلاش قبلی برای ساخت فیلم بیوگرافی مدونا پس از اینکه خود موزیسین به شدت از فیلمنامه در رسانه‌های اجتماعی انتقاد کرد، ناکام ماند. فیلمنامه آن که «Blond Ambition»‌ نام دارد و توسط الیزه هالندر نوشته شده است، در سال ۲۰۱۶ در صدر فهرست بهترین فیلمنامه‌های تولید نشده قرار گرفت. با این حال، در سال ۲۰۱۷، مدونا گفت: «هیچکس نمی‌داند من چه می‌دانم و چه دیده‌ام. فقط من می‌توانم داستان خودم را بگویم و هر کس دیگری بخواهد این کار را بکند شارلاتان و احمق است...چرا استودیو یونیورسال می‌خواهد فیلمی درباره من بسازد که سراسر دروغ است؟»

عکس | مدونا بازیگر نقش خودش در فیلم زندگینامه‌اش را انتخاب کرد | جولیا گارنر چقدر به مدونا شبیه است؟
جولیا گارنر قرار است نقش مدونا را بازی کند

گارنر اخیرا در سریال نتفلیکس «Inventing Anna» بازی کرد که درباره آنا سوروکین، کلاهبردار روسی است و پرمخاطب‌ترین نقش سینمایی او تا به امروز، نقش اصلی فیلم دستیار، درام به کارگردانی کیتی گرین درباره آزار و اذیت در صنعت سینما بود.

این زندگی‌نامه سومین فیلم بلند مدونا به‌ عنوان کارگردان، پس از فیلم کمدی-درام  «Fith and Wisdom» محصول ۲۰۰۸ و «Wallis Simpson/Edward VIII» محصول ۲۰۱۲ است. پیتر بردشاو، منتقد برجسته گاردین  فیلم «Fith and Wisdom» را کابوسی از کلیشه‌های احمقانه توصیف می‌کند و فیلم دوم را یک فیلمی حوصله‌سربر، مرده‌پرستانه، بی‌مزه‌ای می‌داند که قرار بوده یک تراژدی رمانتیک باشد. 

منبع: ترجمه از گاردین با کمی تغییر. 

کد خبر 682013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha