معاون شهرسازی و معماری شهر تهران درباره آخرین وضعیت خارج شدن پادگان‌های نظامی از تهران گفت: مذاکراتی برای تحویل پادگان جی، مجموعه پذیرایی نیروی هوایی ارتش، پادگان کوهک و مجموعه هوا فضای سپاه در حال انجام است.

صارمی

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا صارمی در این باره توضیح داد: مراحل واگذاری یک اتوبان پشت بوستان ولایت که اخیر کارهای آن انجام شد را در دست اقدام داریم. همچنین برای سایت جنگ افزاری با ۱۷ هکتار مساحت با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی توافق شده است.

او با بیان اینکه این مجموعه‌ها فضای سبز بی‌نظیری دارند مانند درختانی با قدمت بسیار زیاد و آثار فاخری که در آنها هست، افزود: در تهران که زمین بسیار گران است و تامین سرانه شهری با مشکلات بسیار زیادی همراه شده، این اضافه شدن سرانه‌های شهری واقعا به تهران کمک می کند.

معاون شهردار تهران گفت: مذاکراتی برای تحویل پادگان دوشان تپه انجام شده است اما فرایند کمی طولانی خواهد داشت. همچنین مذاکرات برای تحویل پادگان جی انجام شده است اما ملاحظاتی دارد که باید بررسی شود. همچنین تحویل پادگان کوهک که نیمی از آن در اختیار بنیاد جانبازان است را در دست مذاکره داریم.

صارمی اظهار داشت: برای مجموعه پذیرایی نیروی هوایی ارتش در منطقه ۱۴ که ۵ هکتار است و مجموعه هوا فضای سپاه در منطقه ۲۲ در حال مذاکره هستیم. 

کد خبر 684312
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام وعرض ادب ازشمابزرگواران درشهرداری مرکز وشهرداری منطقه ۱۳ بابت تملک پادگان ساصددرمنطقه ۱۳ تشکر مینمایم من‌ ساکن خیابان شهیدافسری آذر جنب کوی کریمی خانه ما مقابل دیوار ساصد هست دراین خیابان انشالله به انتهای تابستان نرسیده خبر خوش برداشتن دیوار پادگان راهم رسانه ای کنید وهم عملیاتی بشود ماساکنان روبروی پادگان چشم انتظار برداشتن دیوارهای پادگان هستیم تشکر سپاس ازشما عزیزان