شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۱ نفر

معابر فرسوده و خاکی منطقه ۲۲،با هدف رفاه شهروندان با آسفالت مرمت و بهسازی می‌شود.

منطقه22

 همشهری آنلاین‌ـ ثریا روزبهانی: بیشترین عملیات عمرانی در زمینه آسفالت معابر در پایتخت در منطقه ۲۲ انجام شده است. «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۲۲ گفت: «در چند ماه اخیر برای ۱۰۵ هزار و ۵۳۲‌مترمربع معبر، بیش از ۱۶ هزار و ۴۴۰ تن آسفالت مصرف شد.

در همین راستا از مهرماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری در بخش فنی و عمران، ۹ هزار و۳۸۰تن آسفالت‌ریزی در مساحت ۶۰ هزار و ۸۸‌مترمربع در معابر خاکی انجام شده است. همچینی در رابطه با مرمت و رفع فرسودگی آسفالت سایر معابر اصلی و فرعی منطقه نیز به ۲ روش تراش و روکش مکانیزه، ۷هزار و ۶۱ تن آسفالت در مساحت ۴۵ هزار و ۲۳۴‌مترمربع در معابر استفاده شده است.»

معابر منطقه۲۲ بهسازی و مرمت می‌شود

محمدی در ادامه به جدول‌گذاری معابر منطقه اشاره کرد و گفت: «یکی دیگر از اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری  منطقه، ایجاد معابر تازه تأسیس و  جدول‌گذاری معابر است که در ۹ ماه اخیر، ۱۰ هزار و ۴۵۰‌متر از طول معابر جدول‌گذاری شده است. احداث معابر، مراحل گوناگونی دارد که جدول‌گذاری، ایجاد نهر و حریم پیاده‌رو از جمله آنهاست.» به گفته شهردار منطقه ۲۲ احداث معابر، از موضوع‌های مورد توجه مدیران شهر این منطقه است و در همین راستا در بازه زمانی ۶ماهه، فقط در شهرک الهیه غرب، ۱۲ معبر احداث شده و این در حالی است که در مدت پنج سال گذشته تنها ۶ معبر در این شهرک ساخته شده است.»

 او گفت :«چهار معبر فرعی در بلوار کوهک نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرایی بلوار نسیم۱۶ از تقاطع بلوار کوهک به سمت بزرگراه آزادگان که چند سالی به حال خود رها شده بود در حال بازگشایی است.»

کد خبر 686622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha