ملی پوشان والیبال ایران به یک پیروزی شیرین برابر صربستان دست یافتند.

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲  حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه بهروز عطایی از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. پیروزی تیم ملی ایران در شرایطی رقم خورد که هدایت صربستان را ایگور کولاکوویچ برعهده داشت.

به این ترتیب صعود شاگردان بهروز عطایی به دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال قطعی شد و حالا ملی‌پوشان ایران باید در ادامه مسیر خود به میزبانی ایتالیا به مصاف حریفان بروند. تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم توانست مقابل لهستان و اسلوونی هم به پیروزی برسد و نتیجه را به ایتالیا واگذار کرده بود.

کد خبر 689388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناصر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    همه ی خبرهای ورزشی شده فوتبال !!!! چرا روزنامه ی همشهری فوتبال زده شده ؟؟؟؟؟!!!!! مسئولین صفحه ی ورزشی لطفا و حتما بقیه ی ورزشها رو خصوصا والیبال و کشتی و جودو را که برعکس فوتبال میتونن مدال آور باشن رو دست کم نگیرین و با خبرهای پوچ و بی ارزش مثل کی روش و غیره وقت مردم رو نگیرین !!! ممنون