چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

رئیس پلیس تهران بزرگ به صحنه‌هایی از یک فیلم سینمایی واکنش نشان داد.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.

وی با تکذیب واقعی بودن این صحنه‌ها افزود: به هیچ عنوان در تهران اتوبوس خواب نداریم، البته کارتن خوابی هم نداریم که بخواهد شب تا صبح در کوچه بخوابد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ما در محدوده تهران بزرگ تمام خانه‌های مجردی به ویژه اطراف میدان امام حسین (ع) را شناسایی کرده و آنها را پاکسازی کرده این.

رحیمی با بیان اینکه منظور از خانه‌های مجردی همان خانه‌های غیرقانونی کارگری است، گفت: در این خانه‌ها اغلب معتادان و کارتن‌خواب‌ها و یا حتی سارقان زندگی می‌کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر پلیس جرم مشهود ببیند با آن برخورد می‌کند یا خیر، گفت: پلیس با جرم مشهود به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان برخورد می‌کند و اصلاً به این صورت نیست که هیچ اقدامی در برابر این افراد نکنیم.

کد خبر 698499
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد فرزانه IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    سلا م ، سردار لطفا به کوچه پس کوچه های محله دروازه قار و شوش سری بزنید بهتره ... گزارشی که به شما میرسه ویرایش زیاد داره ...البته ببخشید هاااا چون دیدم میگم...