کیانوش عیاری به زودی فیلم جدید خود را با نام «رکر» با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

فیلم رکر

به گزارش هشمهری آنلاین،  با اعلام صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «رکر» کیانوش عیاری از سوی وزارت ارشاد، جزئیات تازه‌ای از بازیگران و خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است. کیانوش عیاری فیلمساز نام‌آشنای سینمای ایران به زودی فیلم جدید خود را با نام «رکر» کلید می‌زند. «رکر» اگر چه فیلم کمدی نیست اما فضای مفرح و کاملا شیرینی دارد و در حال و هوای فیلم‌های بیلی وایلدر قرار می‌گیرد.

بازیگرانی نظیر پژمان جمشیدی، رضا عطاران، مهران رجبی، ریما رامین‌فر و ابوالفضل پورعرب در آن به ایفای نقش می‌پردازند و در صورت توافق هدیه تهرانی هم نقش کلیدی در این فیلم دارد. داستان فیلم جدید عیاری درباره مرد متمولی است که ویلای شمال خود را به دست باغبانش می‌سپارد و به خارج از کشور می‌رود اما باغبان در نگهداری از این ویلا دچار بحران بزرگی می‌شود.

فیلم «رکر» مدتی است که مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند و چندی پیش هم فراخوان بازیگری منتشر کرده بود. حالا با دریافت پروانه ساخت این فیلم از ۱۵ شهریور رسما در شهر نور کلید می‌خورد. آن‌ طور که پیش‌بینی شده اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

کد خبر 699974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha