مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: ویژه‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه ولایت (قربان تا غدیر) با برگزاری نشست مشترک معاونان اجتماعی و فرهنگی مناطق شهرداری تهران و اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر بررسی و برای اجرا ابلاغ شد.

در این نشست عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دهه ولایت گفت:‌ برپایی ایستگاه‌های غدیر در سراسر تهران، عرضه و توزیع محصولات فرهنگی و ارسال کارت پستال به منازل شهروندان، چاپ و تکثیر خطبه‌ غدیر و دعای عرفه، نصب نمادهای ولایت در میادین شهر و برگزاری جشن‌های بزرگ ولایت و جشن‌های مودت در سطح تهران برای عموم شهروندان، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی مدیریت شهری است.

وی افزود: این برنامه‌ها در چندین سرفصل از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و  ورزشی، جشن‌ها، ایستگاه‌های فرهنگی و... برای  دهه ولایت در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست، عضو هیأت‌مدیره بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اینکه این بنیاد 47 برنامه مختلف برای دهه  ولایت پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: همه آنچه را که ما برای این دهه پیش‌بینی کرده‌ایم، مدیریت شهری تهران در برنامه‌های خود گنجانده است و توجه جدی شهردار به موضوع غدیر و ولایت جای تقدیر دارد.

عبدالکریم بابارضا، قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: مردمی شدن برنامه‌های غدیر و مشارکت شهروندان قطعا مدنظر قرار می‌گیرد و در این زمینه ارتباط بیشتری با نهادهای مردمی همچون شورایاری‌ها، پایگاه‌ها و مراکز بسیج و... برقرار خواهد شد.

آماده‌سازی پایانه‌های پایتخت

از سوی دیگر، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: دهه ولایت را با عزت و شکوه خاصی پاس خواهیم داشت. ولی آذروش با اشاره به برنامه‌های نکو‌داشت دهه ولایت افزود: جشن‌های این دهه در فواصل زمانی بین اعیاد قربان و غدیر خم با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاکید ویژه دکتر قالیباف بر باشکوه‌تر برگزار‌شدن برنامه‌های دهه ولایت اظهار داشت: سازمان پایانه‌ها با هدف شادی مسافران و مراجعین به پارک سوارها و پایانه‌های شهر تهران برنامه‌های خاصی را برای این ایام در نظر گرفته است.

کد خبر 70020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز