سردار سلامی با اشاره به فعالیت های سپاه و بیسج در فضای مجازی افزود: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است.

سردار حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین‎، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه های کشور در مشهد افزود: امروز آمریکا نمی تواند هر نقشه ای که دارد را در منطقه پیاده کند و به یقین نقشه هایش شکست می‌خورد. وی ادامه داد: ما در بسیاری از فناوری ها در رتبه نخست هستیم و حتی برخی ابرقدرت ها خریدار تسلیحات ما شده و پیشنهاد همکاری مشترک می‌دهند و در زمینه پدافند هوایی، قدرتهای برتر جهان را پشت‌ سر گذاشته‌ایم.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پرسش و پاسخ با اساتید بسیجی اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی میل به غلبه دارد و تحریف واقعیت می کند. امروز فضای مجازی خطرناک ترین فضای تقابل با دشمن است.

سردار سلامی با اشاره به فعالیت ها سپاه و بسیج در فضای مجازی افزود: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد.

کد خبر 703717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha