دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
۸ نفر

فعالیت پارک آموزش ترافیک در محدوده اشرفی اصفهانی با ساخت مجموعه‌های جدید افزایش می‌یابد.

پارک ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۲ دراین‌باره گفت: «پس از ساخت پارک آموزش ترافیک در بوستان اشرفی اصفهانی، با توجه به نداشتن حصار و نگهبان، این مجموعه در گذر زمان تخریب و بسیاری از امکاناتش به سرقت رفت. به همین طرح ساخت فاز ۲ مطرح شده است تا علاوه بر حفظ امکانات خدمات پارک افزایش یابد.»

«محمدحسین کریمی» وسعت فعلی پارک را ۳ هزار و۸۰۰‌مترمربع دانست و افزود: «امکانات فعلی شامل آلاچیق، پل عابرپیاده، محل آموزش روباز، مسیر دوچرخه‌سواری و... است بدون اینکه حصاری داشته باشد اما در طرح جدید، دیواری به همراه نرده برای محصور کردن محل ایجاد می‌شود. همچنین پیش‌بینی شده که آلاچیق موجود با نمای شیشه‌ای مرمت و در آن با قرار دادن لوازم صوتی و نورپردازی مطالب آموزشی ارائه شود.»

او با بیان اینکه ساختمان جدید در ۳ طبقه به وسعت ۴۵۰‌متر به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های منطقه برای اجرای مرحله دوم پارک ترافیک است، ادامه داد: «این ساختمان کاربری اداری و آموزشی خواهد داشت و باعث می‌شود تا شهروندان بیشتری از امکانات پارک استفاده کنند.»

کریمی با تأکید بر اینکه تاکنون برنامه‌های زیادی در پارک آموزش ترافیک برگزار و استقبال شهروندان به‌ویژه عصرها از این مکان زیاد بوده است گفت: «برپایی مسابقه‌های دوچرخه‌سواری، آموزش راننده‌های خودروهای خدمات شهری و... نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده در پارک آموزش ترافیک بوده که امیدواریم با گشترش مجموعه این فعالیت‌ها افزایش یابد.»

او ادامه داد: «این فعالیت‌ها با تأمین اعتبار شروع می‌شود و احتمالاً تا سال آینده اجرایی شود.»

توسعه پارک آموزش ترافیک اشرفی اصفهانی
طرح پیشنهادی برای جانمایی نرده برای پارک ترافیک
کد خبر 712688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha