جلسه مشورتی و هم‌اندیشی مسئولان شهرداری منطقه١٤ با مدیران فراجا و راهور شهر تهران در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد.

منطقه14

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۴ در جلسه هم‌اندیشی با مدیران فراجا و روسای کلانتری ایمان، صبر و استقامت را از مهمترین مولفه‌های موفقیت خدمتگزاران عرصه امنیت برشمرد.
«محمدامین ‌سالاری‌پور» شهردار منطقه١٤ افزود: «وجود شاخصه‌هایی همچون صبر، استقامت، ایمان و ایستادگی پای آرمان‌های امام (ره) و رهبری به تک‌تک شما عزیزان قدرتی می‌بخشد تا کارهای بزرگ را به نتیجه برسانید.»

سالاری‌پور، فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه استقامت را در همه قشرهای جامعه مهم برشمرد و گفت : «بدون تردید با این ‌روحیه می‌توانیم بر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانیم.»
وی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند عوامل فراجا و راهور، برقراری امنیت را مرهون تلاش‌های صادقانه و متکی بر ایمان قلبی آنها دانست.

سالاری‌پور با اشاره به اینکه جوامع اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی سبقه درخشانی در دستیابی به مفهوم آزادی دارند، اضافه کرد: «گذشته مدعیان آزادی نیز برهمگان آشکار است و مردم با بصیرت، به خوبی عوامل فتنه را شناختند و نشان دادند که همچون گذشته پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.»

شهردار منطقه ۱۴ پاسخگویی مناسب مدیران، ارتباط و تعامل چهره به چهره مسئولین با مردم و شنیدن صحبت و درد دل آنها را بسیار مهم برشمرد و بر انجام آن تاکید کرد.

گفتنی است جلسه هم‌اندیشی شهردار منطقه ١٤ با مدیران فراجا و راهور با حضور معاونان و شهرداران نواحی ۶‌گانه شهرداری منطقه ۱۴ به‌منظور هم‌افزایی و بررسی مسائل شهری در ساختمان شهرداری این منطقه برگزار شد.

کد خبر 715226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha