چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
۳ نفر

معاون شهردار منطقه یک از رفع خطر و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز معابر شمال تهران پس از رصد کارشناسان ترافیک شهرداری این منطقه و اجرای طرح‌های ترافیکی خبر داد.

خیابان شهر

به گزارش همشهری آنلاین، «علیرضا اسفراینی» گفت: «طراحی و اصلاح هندسی معابر سطح منطقه یک با هدف ایجاد دسترسی ایمن و روان، رفع نقاط حادثه خیز و گره‌های ترافیکی معابر انجام شد. این طرح پس از بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مرحله اجرا رسید.»

معاون شهردار منطقه یک افزود: «ساخت رفیوژ میانی، ایجاد راستگرد، پهلوگاه اضطراری، پیاده‌رو، اجرای جوی و... از دیگر طرح‌هایی است که به طول بیش از یک کیلومتر در معابر درون شهری شمال تهران اجرا شده است.»

او ادامه داد: «ساخت دو پهلوگاه اضطراری در بزرگراه شهید بابایی قبل از خیابان هنگام و شهید باقری، ساخت رفیوژ میانی در خیابان‌های مقدس اردبیلی، نارنجستان و تنگستان چهارم، ساسان، امیر آبادی، بیدستان یکم، ازگل، اوین، ساخت پیاده‌رو در خیابان افراز و جدول گذاری در خیابان درکه نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف ایمن‌سازی حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده در منطقه یک اجرا شد.»

کد خبر 718334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha