تیم ملی آرژانتین از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل عربستان سعودی قرار خواهد گرفت.

آرژانتین - عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، ۳ روز دیگر، دومین سالروز درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادوناست و آرژانتینی‌ها برای نخستین بار بدون حضور اسطوره‌شان باید در جام جهانی بازی کنند.

حریف آرژانتین در نخستین بازی گروه C، عربستان است که پیش‌تر ۲ بار به آلبی سلسته باخته و ۲ بار هم مقابل این تیم به تساوی دست یافته است.

نخستین بازی دو تیم در ششم ژوئیه ۱۹۸۸ در گلدکاپ در استرالیا برگزار شد که آن بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

چند روز بعد در همین مسابقات، آرژانتینی‌ها با ۲ گل عربستان را بردند.

بازی بعدی در چارچوب رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در ۲۰ اکتبر سال ۱۹۹۲ در ریاض برگزار شد که به برتری ۳ بر یک آلبی سلسته انجامید. اما بازی آخر که با تساوی بدون گل در ریاض به پایان رسید، دیداری دوستانه بود که در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ برگزار شد.

بازی آرژانتین و عربستان سعودی راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی لوسیل و با قضاوت اسلاوکو وینچیچ از اسلواکی آغاز خواهد شد.

به طور طبیعی همه نگاه‌ها در این بازی به لیونل مسی خواهد بود که شاید از دید بسیاری از هواداران فوتبال بتواند به تعداد گل‌های زده خود در جام جهانی بیفزاید.

قهرمان جام جهانی در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ این بار نیز در قامت یک مدعی در مسابقات ظاهر شده است و قصد دارد پس از ۳۶ سال بار دیگر جام را در دستان مردان خود ببیند.

در سوی دیگر عربستان پس از شروع بسیار ضعیف در دوره قبلی و شکست ۵ بر صفر مقابل روسیه قصد دارد، چهره بهتری از فوتبال خود را در این جام ارائه دهد.

کد خبر 722073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha