مجری تلویزیون در برنامه تهران ۲۰ گفت: گزارشی ۷ آبان از سازمان فضایی ناسا درباره تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر شد. خدا به جمعیت ۵ میلیونی کهریزک و اطراف آن رحم کند. بعد از این گزارش ناسا، شهردار گفت هنوز از دستگاه‌های بالادستی گزارشی در این باره نرسیده و گزارش ناسا را رد کرد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • 🤔 IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    72 3
    تکذیب نکنید چیکار کنید؟
  • محمد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    46 5
    صد رحمت به چوپان دروغگو
  • نازنین US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    17 27
    این خبرنگاران صدا و سیما و بعضا روزنامه ها یا واقعا متوجه نیستند که اهمیت خبری چیست یا اینکه کار خبرنگاری بلد نیستند! هر جایی که زباله باشه و یا تاپاله گاو و گوسفند باشه گاز متان ایجاد میشه! در امریکا هم نزدیک گاوداری و زباله ها بری نه تنها بوی گند میاد بلکه گاز متان هم هست! این که نشد خبر! حالا هر چی ناسا میگه که لازم نیست جواب بدهید! یا اگر جواب می‌دهید هماهنگی کنید! دو تا مسیول دو تا نظر متفاوت! ناسا اکر راست میگه از زباله های شرکت های جنایت کاری که داییم آب مناطق مختلف را آلوده میکنه که بعضا کودکان از بین میروند را رسوا کنه! جنایاتی که در امریکا می‌شود در خصوص محیط زیست آمار بالایی دارد. سالانه چندین فعال محیط زیست را بازداشت و زندانی میکنند! کشوری که مدعی دمکراسی است به مردم فقیر خودش رحم نمیکند! خرابکاری و تعرض در کشورهای خاورمیانه و امریکای لاتین که حرفه سیاسیت خارجی امریکا می‌باشد! لطفا مطالب جنجالی را صرفا برای خبر به تصویر نکشید، حداقل مطالعه کنید. الان وقت اخبار جنجالی و با نمک نیست!
    • آرمین IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      27 8
      انتشار گاز متان موضوع کم اهمیت نیست و شما معتقدید که حتی در حد خبر هم نیست ؟ درسته آمریکا از نظر محیط زیستی کشور یه که جنایت های بزرگی در عرصه محیط زیست انجام داده اما این هیچ چیز از اهمیت خطر گاز متان کم نمی کنه شما احتمالا از خطرات این گاز مطلع نیستید و همچنین نقش در گرمایش زمین لطفاً مسائل سیاسی و علمی رو با هم قاطی نکنید . با تشکر
    • مهرزاد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      نکات مهم و خوب و درستی رو اشاره کردید مشخصه از اطلاعات و مطالعات مطلع هستید سواد رسانه نکته مهمیه ...🪶🪶🪶
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    13 34
    ایران در مسابقه با آمریکا باید جنگ تن به تن خوبی را اداره کند. تیم ایران باید مراقب انواع فریب های تیم آمریکا و همچنین مراقب بعضی از وطن فروش های داخلی و خارجی باشد.