در ژوئن گذشته، راس یانگ (یک افشاکننده قابل اعتماد با منابع تقریباً همیشه قابل اعتماد) توییت کرد که اپل در حال کار بر روی یک مدل آی‌پد ۱۴ اینچی است که در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

آی پد

به گزارش همشهری آنلاین، اکنون به نظر می‌رسد که این شایعه یا نشت اطلاعات دیگر معتبر نیست، زیرا در این خصوص خبری وجود ندارد.

MacRumors به نقل از یانگ نوشت: «اپل دیگر قصد ندارد فرم فاکتور جدید ۱۴.۱ اینچی را عرضه کند.»

آیا هرگز آیپد پرو ۱۴ اینچی خواهیم داشت؟

اگرچه آخرین شایعات دلسرد کننده هستند، اما به احتمال زیاد در آینده آیپد پرو ۱۴ اینچی خواهیم داشت. اول به این خاطر که تقاضا وجود دارد و دوم، سامسونگ در حال حاضر یک تبلت بزرگ به شکل گالکسی تب اس ۸ اولترا ارائه کرده است.

این هیولا دارای یک صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی Super AMOLED است و با وجود اینکه قیمت آن در سطح بالاتری قرار دارد، قطعاً مورد توجه قرار خواهد داشت.

طبیعی است که اپل این حفره را در مجموعه خود بپوشاند تا از خطر احتمالی رفتن طرفداران اپل که خواستار تعویض تبلت‌های بزرگ‌تر هستند به سمت سامسونگ، کم کند.

بیشتر بخوانید:

اگر بخواهیم حدس بزنیم، باید بگوییم که شاید مشکلاتی در تولید آیپد پرو ۱۴ اینچی وجود دارد و کاملاً لغو نشده است، بلکه فقط به تأخیر افتاده است. ما هنوز هم می‌توانیم آن را در اوایل سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.

کد خبر 731366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha