دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

۲۰۸کوچه و خیابان منطقه۱۷ که ۱۶۶ مورد آن در بافت فرسوده قرار دارد، مرمت و بهسازی شد.

بهسازی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۷ با اشاره به بهسازی و نوسازی ۴۰۰معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران گفت: «این اقدام بر اساس ۱۲سیاست کلان و ۹۰کلان پروژه ابلاغی انجام شده است. به همین منظور مرمت و بهسازی ۲۰۸کوچه و خیابان در این منطقه تکمیل شده که ۱۶۶کوچه و معبر در بافت فرسوده قرار دارد.»

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۳۸هزار و ۱۳۱تن آسفالت در معابر منطقه توزیع شده است، افزود: «همزمان با این اقدام، جمع‌آوری انهار قدیمی و اجرای کانال کتابی در دستور کار قرار گرفت. ۹هزار و ۳۹۰متر از نهرهای قدیمی جمع‌آوری و زیرسازی آنها به‌صورت کامل انجام شده است.» شنگی در باره بازسازی زمین‌های‌ چمن مصنوعی هم گفت: «۵زمین چمن مصنوعی نیاز به بازسازی داشت که ۳زمین چمن با مساحت ۴هزار و ۷۲۰متر مربع افتتاح شد.»

 بیشتر این فعالیت‌ها در «طرح خدمت» انجام شده که از ۳۰مهر تا ۶آبان در محله‌ها به اجرا درآمد که شامل خدمات و فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بود. در این طرح، تا کنون بالغ بر ۱۸هزار تن تراش و روکش آسفالت در نواحی سه‌گانه منطقه اجرا شده، در حالی که طی ۷سال گذشته، فقط ۷هزار و ۳۸۰تن آسفالت‌ریزی در این منطقه انجام شده بود.

پس از اتمام این طرح، خدمت به توان‌یابان در این منطقه شروع شد که اقدامی ابتکاری بود و ساماندهی بوستان‌ها، مناسب‌سازی مسیرهای منتهی به منازل معلولان و ارائه خدمات رفاهی به این قشر از افراد دنبال می‌شود.

کد خبر 733586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha