شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اف‌ای با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، ماه گذشته متوجه شدیم که سامسونگ گلگسی اس ۲۳  «Samsung Galaxy S۲۳ FE» ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود که یک ارتقاء نسبت به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی گلگسی اس ۲۱ «Galaxy S۲۱ FE» محسوب می‌شود (سامسونگ S۲۲ FE را عرضه نکرد.) این موضوع اکنون توسط گلکسی‌کلاب تایید شده است. آن‌ها با استناد به یک منبع موثق گفتند که گلکسی اس ۲۳ FE بالاخره از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

این نشریه همچنین ادعا می‌کند که این واحد ۵۰ مگاپیکسلی می‌تواند همان دستگاهی باشد که در گلکسی «S۲۲» و گلکسی «S۲۳» استفاده شده است. با این حال، هنوز نمی‌دانیم که «Galaxy S۲۳ FE» چند دوربین در پنل پشتی خود خواهد داشت و آیا تغییراتی در دوربین سلفی مشاهده خواهیم کرد یا نه. «S۲۱ FE» با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه شد، در حالی که «S۲۲» و «S۲۳» به ترتیب با دوربین‌های ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شدند.

بیشتر بخوانید:

بقیه مشخصات شایعه‌شده گلکسی اس ۲۳ شامل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (احتمالا از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند)، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. این منبع می‌گوید که سامسونگ گلکسی اس ۲۳ ماه‌ها پس از معرفی گلکسی زد فولد ۵ «Galaxy Z Fold۵» و گلگسی زد فلیپ ۵ «Galaxy Z Flip۵» در اواخر جولای، یعنی تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود.

کد خبر 757966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha